Informację potwierdziła Magdalena Marzec, PR managerka platformy w Polsce. Zaznaczyła, że wynika to ze strategicznej decyzji koncernu Naspers o wycofaniu się z branży wideo w internecie.
- Pomimo dobrych wyników i popularności serwisu, dalszy rozwój Showmax Polska, jako jedynej firmy działającej w obszarze wideo poza Afryką, nie mieści się w ramach przyjętej strategii zarówno MCG, która koncentruje się na kontynencie afrykańskim.
Platforma Showmax pojawiła się na naszym rynku w połowie lutego ub.r. Miesięczny dostęp do niej kosztuje 19,90 zł, przez pierwsze 14 dni można ją testować za darmo. Startowi Showmaxa w Polsce towarzyszyła intensywna kampania reklamowa, w pierwszym spocie wystąpili Ewan McGregor i aktorzy znani z filmów Patryka Vegi.
Zaraz po starcie w Polsce platforma zaangażowała się w produkcję serialu satyrycznego „Ucho prezesa”, którego trzy sezony były premierowo udostępniane na niej.
Showmax będzie aktywny do końca stycznia 2019 roku. Największym konkurentem w Polsce dla tej platformy był Netflix (od 2016 roku) oraz od niedawna HBO GO.
Zobacz też:
Gwiazdy na premierze filmu "Plagi Breslau"
Zobacz też:
Abonament RTV - ZMIANY!
Zobacz też:
Wrocław na banknotach