Stanowski triumfuje na Twitterze. Jest pierwszy w rankingu
Krzysztof Stanowski od dłuższego czasu utrzymuje się na pozycji lidera zasięgów osiąganych na Twitterze/X spośród aktywnych dziennikarzy i publicystów. Według danych opublikowanych przez PSMM Monitoring & More, w lipcu autorskie wpisy dziennikarza Kanału Sportowego miały 38,3 mln odsłon. Dla porównania, drugi na liście Łukasz Bok mógł liczyć na 20 mln wyświetleń.
Należy zaznaczyć, że dziennikarz Kanału Sportowego był popularny na Twitterze znacznie wcześniej niż wybuchła afera z Natalią Janoszek. Jednak to właśnie publikacja filmu o celebrytce przyniosła mu najwięcej odsłon w ubiegłym miesiącu.
- Jeśli chodzi o Krzysztofa Stanowskiego, zasięg jego konta w lipcu br. ma związek z publikacją filmu dotyczącego afery wokół Natalii Janoszek - twierdzi w rozmowie z Wirtualnymi Mediami Marcin Szczupak, analityk mediów PSMM Monitoring & More.
Natalia Janoszek zmyśliła swoją karierę. Stanowski ją zdemaskował
Natalia Janoszek brylowała w polskim show biznesie do czasu, aż jej karierze postanowił przyjrzeć się Krzysztof Stanowski - jeden z założycieli Kanału Sportowego. W programie "Dziennikarskie Zero" ujawnił, że celebrytka zmyśliła swoje wielkie sukcesy w Bollywood.
Efekty pracy dziennikarza doprowadziły m.in. do tego, że notka o celebrytce zniknęła z Wikipedii.
Janoszek weszła na drogę prawną z dziennikarzem, a sąd zakazał mu wszelkich publikacji z tezami, że celebrytka zmyśliła swoją karierę i oszukuje odbiorców. Krzysztof Stanowski świadomie złamał jednak zakaz sądowy i nakręcił trwający niemal trzy godziny film "Bollywoodzkie zero: Natalia Janoszek. The End", który szybko stał się hitem w internecie.
lena