Kampania Kurskiego do PE
W niedzielę w Wyszkowie, znajdującym się niecałe 50 km od Warszawy, odbył się „piknik rodzinny”, który jednocześnie był częścią kampanii wyborczej Jacka Kurskiego, startującego w wyborach do Parlamentu Europejskiego z Mazowsza.
Był prezes Telewizji Polskiej najwyraźniej postawił na sprawdzoną metodę promocji, wykorzystując do swojej kampanii wyborczej gwiazdy dico polo.
Akcent i Bayer Full wspierają byłego prezesa TVP
- Piknik rodzinny z udziałem Zenka Martyniuka z zespołem Akcent oraz Sławka Świerzyńskiego i Bayer Full już dziś, w niedzielę 2 czerwca w Wyszkowie na Placu Miejskim o g. 18. Serdecznie zapraszamy! - zapowiedział w mediach społecznościowych.
Sam lider zespołu Akcent, nie wspomniał w nagranym zaproszeniu o politycznym charakterze pikniku.
Po koncercie, na profilu Kurskiego pojawiła się seria wpisów, okraszona zdjęciami i nagraniami, na których promuje się on u boku Zenka Martyniuka i Sławka Świeżyńskiego.
- Wystąpić z Zenkiem Martyniukiem na dużej scenie - marzenia się spełniają - pisał jeszcze późno w nocy.
- Bo wszyscy Polacy to jedna rodzina. W Wyszkowie, na Mazowszu, w kraju i zagranicą. Z serca dziękuję Sławkowi Swierzyńskiemu i Bayer Full za udział i poprowadzenie tego wyjątkowego wydarzenia - dodał.
Niewykluczone, że polityk zainspirował się kampanią Aleksandra Kwaśniewskiego z 1995 roku, do której wynajęto ówczesne gwiazdy disco polo. Rezultatem był hit „Ole Olek”, który poprowadził Kwaśniewskiego do zwycięstwa w walce z Lechem Wałęsą o fotel prezydencki.