Lewandowski i Szczęsny bez wsparcia Taylor Swift. Barcelona wybrała reklamę na koszulki na nadchodzące El Clasico

Jacek Kmiecik
Wojciech Szczęsny i Robert Lewandowski oraz francuski obrońca Jules Kounde
Wojciech Szczęsny i Robert Lewandowski oraz francuski obrońca Jules Kounde AFP/EASTNEWS
Latem 2022 roku FC Barcelona podpisała umowę sponsorską ze światowym liderem w dziedzinie strumieniowego przesyłania muzyki, swedzkim dostawcą usług audio i multimediów „Spotify”. Wcześniej przez pięć lat sponsorem koszulek katalońskiego klubu była japońska firma sprzedaży wysyłkowej „Rakuten”, którą sprowadził na Camp Nou niedawny gwiazdor Barcy – Gerard Pique.

Spis treści

Dzięki wyjątkowej umowie z gigantem muzycznym, Katalończycy przystępują do każdego El Clasico nie z logo „Spotify”, ale z konkretnym artystą. Na koszulkach Barcelony w Gran Derbi przeciwko Realowi Madryt pojawiały się reklamy Drake, Rosalii, Karol G czy kapel „The Rolling Stones” i „Coldplay”.

Z „Coldplay” demolka Realu na Bernabeu

Z logo „Coldplay” na koszulkach i Hansim Flickiem na ławce rezerwowych Barcelona rozgromiła Real Madryt 4:0 na Santiago Bernabeu w meczu LaLiga w pierwszej rundzie.

Później Barca pokonała odwiecznego rywala w finale Superpucharu Hiszpanii w Arabii Saudyjskiej.

Przyszłomiesięczne El Clasico będzie miało wielki wpływ na walkę o tytuł, bowiem Barcelona ma 4 punkty przewagi nad Realem Madryt.

Fiasko negocjacji Barcelony z Taylor Swift

Według najnowszych doniesień, na koszulce Barcelony na najbliższym ligowym El Clasico pojawić się miała reklama Taylor Swift, najpopularniejszej obecnie piosenkarka na świecie. Jednak negocjacje z nią utknęły w martwym punkcie.

Zakładano również, że „Blaugrana” będzie w stanie osiągnąć porozumienie z mniejszościowym udziałowcem klubu angielskiej Premier League – Ipswich Town, Edem Sheeranem, ale i tego nie udało się sfinalizować.

Zamiast Taylor Swift „Lewego” i spółkę wesprze Travis Scott

Według katalońskiej publikacji ARA, podczas El Clasico na koszulkach Roberta Lewandowskiego, Wojciecha Szczęsnego i reszty gwiazd Barcelony zobaczymy logo amerykańskiej gwiazdy rapu Travisa Scotta. Będzie szóstym i ostatnim wykonawcą, którego reklama pojawi się w najważniejszym meczu sezonu hiszpańskiej LaLiga, który odbędzie się na Estadi Olimpic na wzgórzu Montjuïc 11 maja 2025 roku.

Koszulka Barcelony z reklamą „Spotify” i Travis Scott
Koszulka Barcelony z reklamą „Spotify” i Travis Scott kolaż AP/EASTNEWS

33-letni Travis Scott cieszy się ogromną publicznością na całym świecie i może pochwalić się ponad 68 milionami słuchaczy miesięcznie na „Spotify”.

Amerykański raper Travis Scott
Amerykański raper Travis Scott AP/EASTNEWS

Tylko Taylor Swift, „The Weeknd”, Bruno Mars, Bad Bunny, Ariana Grande i Billie Eilish zajmują wyższe miejsca pod względem liczby odtworzeń.

Lewandowski i Szczęsny bez wsparcia Taylor Swift. Barcelona wybrała reklamę na koszulki na nadchodzące El Clasico
Lewandowski i Szczęsny bez wsparcia Taylor Swift. Barcelona wybrała reklamę na koszulki na nadchodzące El Clasico
od 7 lat
Wideo

Magazyn GOL 24 - podsumowanie kolejki Ekstraklasy

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl