Spis treści
Dzięki wyjątkowej umowie z gigantem muzycznym, Katalończycy przystępują do każdego El Clasico nie z logo „Spotify”, ale z konkretnym artystą. Na koszulkach Barcelony w Gran Derbi przeciwko Realowi Madryt pojawiały się reklamy Drake, Rosalii, Karol G czy kapel „The Rolling Stones” i „Coldplay”.
Z „Coldplay” demolka Realu na Bernabeu
Z logo „Coldplay” na koszulkach i Hansim Flickiem na ławce rezerwowych Barcelona rozgromiła Real Madryt 4:0 na Santiago Bernabeu w meczu LaLiga w pierwszej rundzie.
Później Barca pokonała odwiecznego rywala w finale Superpucharu Hiszpanii w Arabii Saudyjskiej.
Przyszłomiesięczne El Clasico będzie miało wielki wpływ na walkę o tytuł, bowiem Barcelona ma 4 punkty przewagi nad Realem Madryt.
Fiasko negocjacji Barcelony z Taylor Swift
Według najnowszych doniesień, na koszulce Barcelony na najbliższym ligowym El Clasico pojawić się miała reklama Taylor Swift, najpopularniejszej obecnie piosenkarka na świecie. Jednak negocjacje z nią utknęły w martwym punkcie.
Zakładano również, że „Blaugrana” będzie w stanie osiągnąć porozumienie z mniejszościowym udziałowcem klubu angielskiej Premier League – Ipswich Town, Edem Sheeranem, ale i tego nie udało się sfinalizować.
Zamiast Taylor Swift „Lewego” i spółkę wesprze Travis Scott
Według katalońskiej publikacji ARA, podczas El Clasico na koszulkach Roberta Lewandowskiego, Wojciecha Szczęsnego i reszty gwiazd Barcelony zobaczymy logo amerykańskiej gwiazdy rapu Travisa Scotta. Będzie szóstym i ostatnim wykonawcą, którego reklama pojawi się w najważniejszym meczu sezonu hiszpańskiej LaLiga, który odbędzie się na Estadi Olimpic na wzgórzu Montjuïc 11 maja 2025 roku.

33-letni Travis Scott cieszy się ogromną publicznością na całym świecie i może pochwalić się ponad 68 milionami słuchaczy miesięcznie na „Spotify”.

Tylko Taylor Swift, „The Weeknd”, Bruno Mars, Bad Bunny, Ariana Grande i Billie Eilish zajmują wyższe miejsca pod względem liczby odtworzeń.


