LGBT+ Pride Month. Sieć sklepów Target w USA chowa produkty promowane z tej okazji

Adam Kielar
Opracowanie:
Wideo
od 16 lat
Niektóre ze sklepów amerykańskiej sieci Target chowają na tyły niektóre z wystaw z artykułami biorącymi udział w „miesiącu dumy” ruchów LGBT+, by uniknąć niezadowolenia zirytowanych klientów. Bo ci bojkotują takie towary.

LGBT Pride Month. Sieć sklepów chowa produkty

O sprawie pisze portal amerykańskiej telewizji FOX News. Choć sieć Target co roku w czerwcu, kiedy obchodzony jest „LGBT Pride Month” (miesiąc dumy LGBT) wystawia wiele związanych z tym wydarzeniem produktów, to w tym roku, według informatora FOX, władze firmy nakazały, zwłaszcza w rejonach wiejskich południa USA, schować nieco takie artykuły.

Taka decyzja ma, według telewizji, być efektem skarg ze strony środowisk konserwatywnych oraz klientów, których tego typu produkty miały „irytować”.

Firma chce uniknąć sytuacji, z jaką mierzyła się podczas kampanii reklamowej piwa Bud Light, w której brał udział transpłciowy influencer Dylan Mulvaney. Współpraca wzbudziła spore kontrowersje i skutkowała spadkiem sprzedaży popularnego w USA piwa.

Sklepy Target chowają produkty LGBT Pride

Według źródła FOX News, firma Target nakazała pracownikom sklepów przestawić artykuły „LGBT Pride” w dalsze części placówek handlowych. I dała im na to 36 godzin.

Portal amerykańskiej telewizji potwierdził, że w sklepach Target, zlokalizowanych w wiejskich rejonach stanów Arkansas, Georgia oraz Południowa Karolina takie wystawy faktycznie zostały przesunięte.

W innych lokalizacjach, a także na stronie sieci Target, produkty, które są promowane z okazji „LGBT Pride month” są standardowo prezentowane w widocznych miejscach.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl!
 

Polecjaka Google News - Portal i.pl

Źródło: FOX News

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

f
fakt_TVN
I bardzo dobrze. W USA zbojkotowano piwo Bud Light reklamowane przez transa. Straty w miliardach dolarów. Pięknie - najlepsze potwierdzenie że normalsi nie życzą sobie promocji cudaków, świrów i zboczków. Bycie zboczkiem to nie powód do dumy, lecz zadumy.
g
gegr
A co to za produkty ? Mleko i mąka LGBT ? Chory świat
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl