Nowa piosenka Magdaleny Narożnej
Magdalena Narożna to czołowa postać zespołu Piękni i Młodzi słynącego z muzyki disco polo. Jako najbardziej rozpoznawalna i jedyna kobieca twarz grupy, często pojawia się na pierwszym planie. Tym razem postanowiła podzielić się z fanami na TikToku szczegółami nowego utworu.
Wokalistka zamieściła kawałek backstage'u nagrywania teledysku do nowej, jeszcze nie opublikowanej piosenki "Czułe słowa".
Na filmiku możemy obejrzeć Narożną w odważnej, czarnej, bardzo prześwitującej kreacji. Kobieta pozuje do kamery, leżąc na leżaku. Nie to jednak zwróciło największą uwagę fanów.
Dużo większą część internautów przyciągnął niezręczny fragment zamieszczonego utworu.
Piosenka jak reklama majonezu
Jak się okazuje, eksperymentowanie i łączenie języka polskiego z angielskim nie zawsze wychodzi korzystnie. W podłożonym pod nagranie dźwięku słyszymy kawałek nowej piosenki, w której często pomiędzy polskim językiem przewija się angielski fragment "my och my".
Fani od razu wyłapali dwuznaczność śpiewanych szybko słów i na wokalistę spadła fala krytyki. Wielu z nich uważa, że brzmi on jak... reklama majonezu. Chodzi o nawiązanie do reklamy, w której nie żyjący już Krzysztof Kowalewski śpiewa "majo majo" w nawiązaniu do piosenki Mappetów.
jak ta reklama majonezu majo majo
Co to Majomaj?
Chociaż trzeba przyznać, że wśród komentujących pojawiło się również wielu pozytywnie zaskoczonych internautów, którzy doceniają nowy numer i wygląd Narożnej.

dś