Owsiak stawia ultimatum Lidlowi: albo WOŚP albo TV Republika

Marcin Koziestański
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Prezes Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jerzy Owsiak poinformował, że fundacja nie zamierza współpracować z firmami, które będą reklamować się w Telewizji Republika. Jednym z reklamodawców tej stacji jest sieć Lidl.

Owsiak stawia ultimatum Lidlowi

Jerzy Owsiak poinformował na konferencji podsumowującej 33. Finał WOŚP, iż jakakolwiek firma chce współpracować z WOŚP i jednocześnie reklamować “w tamtej telewizji”, musi wybrać.

- Nie będziemy z wami współpracowali, jeżeli będziecie się reklamowali w Telewizji Republika, która jest antyonkologiczna, antyhematologiczna, antyludzka momentami. Groźby, że ktoś chce mi odstrzelić głowę, były zainspirowane tą telewizją - powiedział szef WOŚP.

Do firm, które współpracują z Telewizją Republika i jednocześnie z WOŚP, lada moment ma trafić pismo od Jerzego Owsiaka. Będzie w nim tłumaczył, że nie da się połączyć filozofii działania Orkiestry i obecności w tym kanale. Jedną z takich firm jest Lidl. Według serwisu wyborcza.biz. sieć nie zamierza jednak ustępować. Mimo faktu, że mający tego samego właściciela Kaufland zerwał już współpracę ze stacją. 

Znamy odpowiedź Lidla

- Jesteśmy firmą społecznie odpowiedzialną, która swoją codzienną działalność operacyjną buduje na uniwersalnych wartościach jakimi są: szacunek, empatia i wrażliwość na drugiego człowieka niezależnie od wyznawanych poglądów politycznych, płci, narodowości czy wyznania - informuje portal wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. corporate affairs and CSR, Lidl Polska.

Podkreśliła, że Lidla wyróżnia neutralność światopoglądowa. – Chcemy dotrzeć do jak najszerszej grupy klientów, dlatego jesteśmy obecni w różnych kanałach telewizyjnych i stacjach radiowych. Za zakup reklam medialnych jest odpowiedzialny dom mediowy – w przytoczonej telewizji mamy wykupione świadczenia do marca br. Informujemy również, że w przypadku braku dojścia do porozumienia przez dwie strony tej dyskusji tj. fundacji oraz stacji telewizyjnej, nie przewidujemy dalszych emisji spotów reklamowych w wyżej wskazanej stacji - dodała.

Źródło: wiadomoscihandlowe.pl

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Piękny wolej Casha ucieszył Stadion Śląski. Polska ukąsiła Mołdawię

Piękny wolej Casha ucieszył Stadion Śląski. Polska ukąsiła Mołdawię

Lewandowski pojawił się na ławce i szybko z niej zniknął. Dlaczego?

Lewandowski pojawił się na ławce i szybko z niej zniknął. Dlaczego?

Wróć na i.pl Portal i.pl