Owsiak stawia ultimatum Lidlowi: albo WOŚP albo TV Republika

Marcin Koziestański
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Prezes Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Jerzy Owsiak poinformował, że fundacja nie zamierza współpracować z firmami, które będą reklamować się w Telewizji Republika. Jednym z reklamodawców tej stacji jest sieć Lidl.

Owsiak stawia ultimatum Lidlowi

Jerzy Owsiak poinformował na konferencji podsumowującej 33. Finał WOŚP, iż jakakolwiek firma chce współpracować z WOŚP i jednocześnie reklamować “w tamtej telewizji”, musi wybrać.

- Nie będziemy z wami współpracowali, jeżeli będziecie się reklamowali w Telewizji Republika, która jest antyonkologiczna, antyhematologiczna, antyludzka momentami. Groźby, że ktoś chce mi odstrzelić głowę, były zainspirowane tą telewizją - powiedział szef WOŚP.

Do firm, które współpracują z Telewizją Republika i jednocześnie z WOŚP, lada moment ma trafić pismo od Jerzego Owsiaka. Będzie w nim tłumaczył, że nie da się połączyć filozofii działania Orkiestry i obecności w tym kanale. Jedną z takich firm jest Lidl. Według serwisu wyborcza.biz. sieć nie zamierza jednak ustępować. Mimo faktu, że mający tego samego właściciela Kaufland zerwał już współpracę ze stacją. 

Znamy odpowiedź Lidla

- Jesteśmy firmą społecznie odpowiedzialną, która swoją codzienną działalność operacyjną buduje na uniwersalnych wartościach jakimi są: szacunek, empatia i wrażliwość na drugiego człowieka niezależnie od wyznawanych poglądów politycznych, płci, narodowości czy wyznania - informuje portal wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, dyrektorka ds. corporate affairs and CSR, Lidl Polska.

Podkreśliła, że Lidla wyróżnia neutralność światopoglądowa. – Chcemy dotrzeć do jak najszerszej grupy klientów, dlatego jesteśmy obecni w różnych kanałach telewizyjnych i stacjach radiowych. Za zakup reklam medialnych jest odpowiedzialny dom mediowy – w przytoczonej telewizji mamy wykupione świadczenia do marca br. Informujemy również, że w przypadku braku dojścia do porozumienia przez dwie strony tej dyskusji tj. fundacji oraz stacji telewizyjnej, nie przewidujemy dalszych emisji spotów reklamowych w wyżej wskazanej stacji - dodała.

Źródło: wiadomoscihandlowe.pl

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl