Rusza nabór na Expo 2025 w Japonii. Nowe możliwości dla polskich MŚP

Justyna Madan
PAP
Opracowanie:
Od 23 lipca nabór dla MŚP na Expo 2025 w Japonii (zdjęcie poglądowe - targi amber expo w Gdańsku)
Od 23 lipca nabór dla MŚP na Expo 2025 w Japonii (zdjęcie poglądowe - targi amber expo w Gdańsku) Jakub Steinborn/Dziennik Bałtycki
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) otwiera drzwi dla polskich małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP) do globalnej sceny biznesowej poprzez program „Promocja marki innowacyjnych MŚP” z okazji nadchodzącej Wystawy Światowej Expo 2025 w Osace, Japonia. Nabór wniosków rozpocznie się 23 lipca, oferując unikalną szansę na promocję polskich marek nie tylko na rynku japońskim, ale i w całej Azji Południowo-Wschodniej.

Spis treści

Unikalna szansa dla polskich przedsiębiorstw

Program „Promocja marki innowacyjnych MŚP”, ogłoszony przez PARP, ma na celu wsparcie polskich przedsiębiorstw w promowaniu ich produktów na arenie międzynarodowej. Z budżetem wynoszącym 25 mln zł, program oferuje dofinansowanie do 50% kosztów związanych z udziałem w prestiżowych wydarzeniach promocyjnych, w tym w Expo 2025. Jest to wyjątkowa okazja dla firm, które planują rozszerzenie swojej działalności na rynki azjatyckie.

- Promocja marki innowacyjnych MŚP+ to instrument oferujący wsparcie tym firmom, które aspirują do wejścia ze swoim produktem na globalne rynki poprzez udział w najbardziej prestiżowych wydarzeniach promocyjnych na rynkach azjatyckich, w tym wystawie Expo - wskazała prezes PARP Katarzyna Duber-Stachurska.

Wzrost rozpoznawalności i potencjału eksportowego

Udział w Expo 2025 jest nie tylko prestiżem, ale również realną szansą na zwiększenie rozpoznawalności marki na rynku międzynarodowym. Prezes PARP podkreśla znaczenie tej inicjatywy dla polskich MŚP, wskazując na wzrost potencjału eksportowego firm, które zdecydują się na udział.

- Uruchomienie kolejnego naboru przez PARP jest odpowiedzią na potrzeby polskich MŚP w zakresie podnoszenia konkurencyjności na rynkach międzynarodowych - zaznaczyła Katarzyna Duber-Stachurska.

Skierowany do firm z potencjałem eksportowym

Program jest otwarty dla wszystkich polskich przedsiębiorstw, które mają znaczący potencjał eksportowy, nie tylko w Japonii, ale również w innych krajach Azji Południowo-Wschodniej. Wymienione zostały takie kraje jak Korea Południowa, Filipiny, Indonezja, Malezja, Singapur, Tajlandia, Brunei, Wietnam, Laos i Kambodża. Jest to zatem szansa dla firm działających w różnorodnych sektorach gospodarki na rozszerzenie swojej obecności na nowych, obiecujących rynkach.

- Celem naboru jest zwiększenie widoczności polskich marek na międzynarodowej arenie rynków azjatyckich oraz wsparcie ich rozwoju poprzez nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i budowanie relacji biznesowych - podkreślono w komunikacie PARP.

Expo 2025 w Japonii

Expo 2025 w Osace to nie tylko targi, ale przede wszystkim platforma do prezentacji innowacji i nawiązywania międzynarodowych współprac. Hasło przewodnie wystawy, „Projektowanie przyszłego społeczeństwa dla naszego życia”, podkreśla znaczenie współpracy globalnej i dążenie do lepszego jutra. Udział w Expo to zatem nie tylko okazja biznesowa, ale również szansa na pokazanie polskiej innowacyjności i zaangażowania w budowanie przyszłości.

W związku z tym, polskie MŚP mają teraz szansę nie tylko na ekspansję swojej działalności, ale również na wkład w globalne dialogi na temat przyszłości i innowacji. Nabór wniosków, który rozpoczyna się 23 lipca, jest pierwszym krokiem na drodze do globalnego sukcesu polskich marek.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Strefę Biznesu codziennie. Obserwuj StrefaBiznesu.pl!

Źródło:

Polska Agencja Prasowa
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Biznes

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl