- Tym samym kierowcy mają do dyspozycji blisko 155 km dwujezdniowej trasy do końca obwodnicy Piask - Krzysztof Nalewajko z biura dyrektora generalnego GDDKiA.
Nawierzchnia jezdni jest wykonana z betonu.
W ramach inwestycji powstał wiadukt w ciągu linii kolejowej Skierniewice – Łuków oraz wiadukt nad linią kolejową Krusze – Pilawa. Zbudowano również kładkę dla pieszych w Puznówce, przejścia dla zwierząt (w tym dwa górą nad S17).
Same roboty budowlane pochłonęły ok. 290 mln zł. Ale nie były to wszystkie wydatki związane z powstaniem trasy. Do robót drogowych trzeba jeszcze doliczyć koszt prac projektowych, badań archeologicznych, odszkodowania za przejęte nieruchomości oraz wynagrodzenie dla nadzoru. Łączy koszt drogi to blisko 450 ml zł.
To już piąty oddany w tym roku fragment trasy S17 między węzłami: Kurów Zachód a Lubelska. Poprzednie cztery miały łącznie długość ok. 59 km.
- 950 niezwykłych zdjęć z lubelskiego. Zobacz te najlepsze
- Remontują dawny szpital żydowski, obiekt z ponurą historią
- Najlepsi dentyści w Lublinie. Kto znalazł się w TOP 20?
- 150 osób na Wigilii Rady Miasta. Kto był wśród gości?
- Pierwszy lubelski ofiaromat. W katedrze zapłacisz kartą
- Jaguar w garażu, spore domy i długi. Majątki posłów. Zobacz!
