Sport, technologia i biznes razem jeszcze nigdy nie znaczyły tak wiele. SportWin i Publicon Sport zapraszają na SPORTBIZ SUMMIT 2023

Informacja prasowa SPORTBIZ
Iga Świątek
Iga Świątek Sylwia Dabrowa / Polska Press
Skalowanie biznesu w oparciu o marketing sportowy, zmiany w śledzeniu widowisk sportowych, rewolucja technologiczna czy rosnąca rola sportu kobiecego – to tylko niektóre z zagadnień SPORTBIZ SUMMIT 2023, największej tego typu konferencji branżowej w Europie Środkowo-Wschodniej, która w dniach 7-8 marca odbędzie się w Warszawie.

Do agencji SportWin, wieloletniego organizatora wydarzenia, w tym roku dołączył Publicon Sport, wyłączny partner marketingowy Polskiego Związku Piłki Nożnej.

SPORTBIZ wspiera rozwój i profesjonalizację marketingu

– Od prawie 20 lat SPORTBIZ wspiera rozwój i profesjonalizację marketingu oraz podnosi poziom zarządzania i sponsoringu sportu w Polsce. Widzimy, że rewolucja technologiczna dosięgnęła także tego obszaru, dlatego najbliższa edycja w dużej mierze skupi się właśnie na tym. Przez 2 dni będziemy świadkami dyskusji i zderzenia opinii ekspertów ze świata sportu, technologii i inwestycji. Na scenie SPORTBIZ SUMMIT pojawią się m.in. Samin Macdonald współpracujący obecnie z FC Barceloną przy przebudowie Camp Nou, Fraser Read, który zarządza marketingiem i komunikacją w Blackburn Rovers czy Lars Haue-Pedersen, który w agencji BWC Sport pomaga miastom i krajom w pozyskiwaniu organizacji największych wydarzeń sportowych. Swoją obecność potwierdził także Timm Jaeger z Eintrachtu Frankfurt, który opowie o tym, jak dzięki technologii jego klub stał się jednym z najbardziej innowacyjnych na świecie

– opowiada Dominik Kajzerski, Dyrektor Zarządzający SportWin.

SPORTBIZ SUMMIT jak co roku jest kierowany do sportowców, przedstawicieli klubów i organizacji, największych, ale też lokalnych sponsorów sportu, samorządów, a w tej edycji szczególnie także do start-upów i firm technologicznych.

Dyskusje cenionych ekspertów

We wtorek, 7 marca, dyskusję zdominują cztery obszary: biznes, marketing, przyszłość oraz rola kobiet w sporcie. W panelach eksperci w swoich dziedzinach będą dyskutować o przyszłości marketingu sportowego, komercjalizacji sportu kobiet czy sponsoringu jako efektywnym narzędziu do realizacji celów biznesowych. Nie zabraknie firechatów dotyczących strategii komercyjnej organizacji sportowej, metodologii mierzenia efektywności sponsoringu czy wyznaczaniu trendów, a także komercjalizacji sukcesu sportowego. W środę, 8 marca, uwaga ekspertów skupi się na omówieniu czterech bloków tematycznych, którymi będą: kluby i organizacje sportowe, sponsorzy, samorząd oraz nowinki w treningu. Paneliści porozmawiają o technologicznym wsparciu w decyzjach sponsoringowych, synergii w strategii rozwoju sportu, zastanowią się, czego szukają inwestorzy w sporcie.

Podczas wydarzenia, nad którym Patronat Honorowy objął Minister Sportu i Turystyki Kamil Bortniczuk, wystąpią również kluczowe osoby w polskim biznesie sportowym - Dyrektor Biura Marketingu Sportowego i Sponsoringu PKN ORLEN Agata Pniewska, Chief Growth Officer XTB Szymon Szymański, Prezes Polskiego Związku Koszykówki Radosław Piesiewicz czy też legenda polskiego MMA, Joanna Jędrzejczyk.

Nagrody Biznesu Sportowego

– Branżowe konferencje dotychczas były skupione wokół tych samych tematów i organizowane według podobnych scenariuszy. Ta obserwacja stała się dla nas punktem wyjścia do zaproponowania nowej formuły wydarzenia. Łącząc różne środowiska i ścierając ze sobą odmienne oblicza sportu, chcemy pokazać, że dziś cała branża potrzebuje nowej energii i odważnych menedżerów, którzy będą potrafili wykorzystywać synergię sportu, technologii i nowych mediów. Debaty, panele i prelekcje, które zaproponowaliśmy, to ważny krok w kierunku rozwoju branży i integracji środowiska sportowego w Polsce

– mówi Szymon Sikorski, CEO Publicon Sport.

Jednym z kluczowych punktów konferencji jest XIX Gala Sportu i Biznesu, podczas której wręczone zostaną Nagrody Biznesu Sportowego, najstarsze wyróżnienia w branży sportowej. O prestiżowe Statuetki DEMES w 12 kategoriach powalczą m.in. PKN ORLEN, Totalizator Sportowy, Lech Poznań, Kanał Sportowy, siatkarskie Mistrzostwa Świata mężczyzn 2022 czy Iga Świątek.

Szczegółowy plan wydarzenia oraz pakiety uczestnictwa w SPORT BIZZ SUMMIT oraz gali są dostępne na stronie https://www.sportbiz-summit.com/

Sponsorem Głównym wydarzenia jest PKN ORLEN.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl