Na wystawę Expo 2020, która trwa w Dubaju zjeżdżają turyści i przedsiębiorcy ze wszystkich zakątków świata. Organizatorzy oczekują, że wystawcy ze 192 krajów przyciągną 25 milionów odwiedzających, z czego 17 milionów ze środowiska międzynarodowego.
To pierwsza w historii Wystawa Światowa organizowana w regionie Bliskiego Wschodu, Afryki i Azji Południowej (MEASA). Zapewnia firmom platformę do czerpania korzyści na gwałtownie zmieniającym się rynku złożonym z 3,5 miliarda ludzi. Z myślą o tych klientach Emirates, główny partner i oficjalne linie lotnicze Expo 2020 mają dla nich specjalne oferty.
Dla małych i średnich przedsiębiorstw przewidziano dodatkowe punkty Emirates Business Rewards członkom swojego korporacyjnego programu lojalnościowego, który będzie obowiązywał podczas lotów do Dubaju w trakcie trwania imprezy. Te punkty można będzie wymienić na rezerwację lotów i podwyższenie klasy podróży dla uprawnionych osób z zarejestrowanej w programie organizacji.
W tym programie Emirates mają zarejestrowanych ponad 20 tys. małych i średnich firm. Wśród nich są firmy konsultingowe, dostawcy technologii, handlowcy, branże nieruchomości, budownictwa, IT czy opieki zdrowotnej.
Podczas trwania Expo 2020 przewoźnik daje klientom również szansę na zdobycie 1 mili Skywards za każdą minutę spędzoną w Dubaju, czy bezpłatną wejściówkę na Expo za każdy zakupiony bilet.
