Wrocław: Tragiczny wypadek na Mickiewicza. Rowerzystka zginęła pod tramwajem (ZDJĘCIA)

WSK, JJ
Tragiczny wypadek na ul. Mickiewicza. Nie żyje 20-letnia rowerzystka, która w środę wieczorem wjechała pod jadący w stronę centrum tramwaj linii 17.

Do wypadku doszło ok. godz. 19.30. 20-letnia studentka z Dzierżoniowa, która jechała ul. Mickiewicza, na wysokości wjazdu na teren AWF chciała skręcić w prawo i wjechała pod jadący tramwaj linii 17. Niestety, gdy tramwaj został podniesiony przez dźwigi MPK okazało się, że kobieta nie żyje.

Na miejscu interweniowały służby ratunkowe. Do późnych godzin oględziny miejsca zdarzenia były prowadzone przez prokuratora i policjantów.

Początkowo ulica Mickiewicza była zablokowana, a później puszczono ruch wahadłowy. Ok. godz. 20.30. ruch odbywał się już normalnie. Nie jeździły również tramwaje. Na Sępolno ulicami Mickiewicza, Paderewskiego i Różyckiego kursowały autobusy zastępcze za tramwaje linii 9 i 17.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Komentarze 575

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
To wcale nie działo się 'od wojny', bo po wojnie pozostały : ulice, chodniki, ścieżki rowerowe - nawet szerokości 2 - 2,3m [ patrz przedwojenne zdjęcia ul. Powstańców Sl. i powojenne zdjęcia z lat 40-stych, po uprzątnieciu gruzu z ulic i chodników]. Cała 'nagonka na rowerzystów' i likwidacja WSZYSTKICH scieżek rowerowych wzięła się od wniosku zaledwie 1 'radnego' w 1991r.[sic!], który w prasie opublikowany brzmiał tak jak pamiętam :'ponieważ wrocławskie ścieżki rowerowe nie spełniają norm europejskich - zostają wszystkie zlikwidowane i przeznaczone na PARKINGI SAMOCHODOWE'...Po prostu - magistratowi na początku lat 90-tych było o wiele łatwiej wyrwać wszystkie znaki przy wrocławskich ścieżkach rowerowych i 'zamienić je cudownie' w kilka dni - w wygodne, szerokie - 2 - 2,5m szer., wyasfaltowane w latach 60-70tych - PARKINGI SAMOCHODOWE, nie wydając praktycznie 'złamanego grosza'...W ten sposób na 25 lat przestały istnieć szerokie na 2-2,5m ściezki rowerowe po obu streonach ul. Powstańców Śl, przy ul. Sudeckiej, Kruczej, Odkrywców, Grabiszyńskiej, Olszewskiego, itp. Wszędzie gdzie przed wojną [ nawet w latach 20-stych] poprzedni mieszkańcy Wrocławia zbudowali szerokie, wygodne ścieżki rowerowe, które przetrwały praktycznie nienaruszone wojną przez 70 lat - to na początku lat 90-tyc h, w 1991r. 'pomysłem 1 radnego' - zostały zamienione w PARKINGI SAMOCHODOWE...Ponieważ jak ów 'radny stwierdził na łamach prasy : ' nie spełniały norm europejskich - za to doskonale, bezpłatnie nadawały się właśnie na PARKINGI SAMOCHODOWE'...
G
Gość
To wcale nie działo się 'od wojny', bo po wojnie pozostały : ulice, chodniki, ścieżki rowerowe - nawet szerokości 2 - 2,3m [ patrz przedwojenne zdjęcia ul. Powstańców Sl. i powojenne zdjęcia z lat 40-stych, po uprzątnieciu gruzu z ulic i chodników]. Cała 'nagonka na rowerzystów' i likwidacja WSZYSTKICH scieżek rowerowych wzięła się od wniosku zaledwie 1 'radnego' w 1991r.[sic!], który w prasie opublikowany brzmiał tak jak pamiętam :'ponieważ wrocławskie ścieżki rowerowe nie spełniają norm europejskich - zostają wszystkie zlikwidowane i przeznaczone na PARKINGI SAMOCHODOWE'...Po prostu - magistratowi na początku lat 90-tych było o wiele łatwiej wyrwać wszystkie znaki przy wrocławskich ścieżkach rowerowych i 'zamienić je cudownie' w kilka dni - w wygodne, szerokie - 2 - 2,5m szer., wyasfaltowane w latach 60-70tych - PARKINGI SAMOCHODOWE, nie wydając praktycznie 'złamanego grosza'...W ten sposób na 25 lat przestały istnieć szerokie na 2-2,5m ściezki rowerowe po obu streonach ul. Powstańców Śl, przy ul. Sudeckiej, Kruczej, Odkrywców, Grabiszyńskiej, Olszewskiego, itp. Wszędzie gdzie przed wojną [ nawet w latach 20-stych] poprzedni mieszkańcy Wrocławia zbudowali szerokie, wygodne ścieżki rowerowe, które przetrwały praktycznie nienaruszone wojną przez 70 lat - to na początku lat 90-tyc h, w 1991r. 'pomysłem 1 radnego' - zostały zamienione w PARKINGI SAMOCHODOWE...Ponieważ jak ów 'radny stwierdził na łamach prasy : ' nie spełniały norm europejskich - za to doskonale, bezpłatnie nadawały się właśnie na PARKINGI SAMOCHODOWE'...
m
módlmy się
modlitwa bardzo poprawia nastrój modlącym, już nawet w sejmie praktykowano
m
módlmy się
modlitwa bardzo poprawia nastrój modlącym, już nawet w sejmie praktykowano
t
teraz
nie kultury tylko religii dzieci się uczą...
t
teraz
nie kultury tylko religii dzieci się uczą...
i
i
jazda na rowerze powinny się wykluczać...
i
i
jazda na rowerze powinny się wykluczać...
o
obatel
no i źle to piszesz...
j
j.
bardzo proszę. Przekrzykują się gadając przez telefony, to jakaś masakra
j
j.
bardzo proszę. Przekrzykują się gadając przez telefony, to jakaś masakra
s
sama sobie winna
prawa jazdy również dla rowerzystów !!! banda ignorantów i nieuków. Nawet nie miała odruchu rozglądania się .... makabra jakaś
s
sama sobie winna
prawa jazdy również dla rowerzystów !!! banda ignorantów i nieuków. Nawet nie miała odruchu rozglądania się .... makabra jakaś
B
Bfjxxjnr
Debilem jesteś i debilem zostaniesz. Jeśli jechał by tym tramwajem nawet 120 na godzine to miał pierwszeństwo i każdy kto przecina mu drogę powinien mu ustąpić. On co najwyżej dostałby mandat za zbyt szybką jazdę, Ty tracisz życie. I wtedy następuje koniec twojej durnej dyskusji.
B
Bfjxxjnr
Debilem jesteś i debilem zostaniesz. Jeśli jechał by tym tramwajem nawet 120 na godzine to miał pierwszeństwo i każdy kto przecina mu drogę powinien mu ustąpić. On co najwyżej dostałby mandat za zbyt szybką jazdę, Ty tracisz życie. I wtedy następuje koniec twojej durnej dyskusji.
Wróć na i.pl Portal i.pl