- Po uruchomieniu „Mobile Zachodni WBK”, „Zachodni Mobile” lub „Zachodni mobile WBK” wymuszana jest zgoda na dostęp do powiadomień, pełny dostęp do sieci oraz odbieranie danych z Internetu – ostrzega swoich klientów BZ WBK.

Zgoda wymuszana jest poprzez wyświetlenie komunikatu o treści:
„Aby korzystać z aplikacji, musisz przyznać dostęp do powiadomień. Jest to konieczne do monitorowania podejrzanej aktywności, ataków phishingowych i zapobieganiu rozprzestrzenianiu się złośliwych aplikacji. Żadne dane nie są przez nas przechowywane”.

- Nadanie uprawnień pozwoli złośliwym aplikacjom przejąć kontrolę nad powiadomieniami, nazwami kontaktów i odbieranymi wiadomościami, zwiększając tym samym ryzyko kradzieży pieniędzy.

_W związku z tym zwracamy szczególną uwagę, aby nie instalować tych aplikacji, a jeżeli zostały już zainstalowane, należy niezwłocznie usunąć je z urządzenia _– informują dalej właściciele banku.
ZOBACZ TAKŻE; NIK ws. frankowiczów: Niektóre praktyki banków były nieuczciwe
TVN24
POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:
