Jak czytamy w komunikacie "planowana w Banku Pekao restrukturyzacja zatrudnienia jest efektem m.in. przyspieszenia digitalizacji sektora bankowego w Polsce i na świecie". - Pekao jako jedna z najprężniej rozwijających się instytucji finansowych w kraju kładzie duży nacisk na rozwój technologii, rozwiązań IT i upraszczanie procesów, aby pozostać Bankiem konkurencyjnym i wpisującym się w oczekiwania klientów- napisano.
W komunikacie wyjaśniono także, że cyfryzacja usług znacząco przyspieszyła w obliczu pandemii COVID-19, a liczba klientów aktywnie korzystających z bankowości mobilnej Pekao przekroczyła na koniec 2020 r. 2 mln osób. - To znacząco ogranicza liczbę klientów korzystających z tradycyjnych oddziałów i placówek, dlatego niezbędne jest kontynuowanie ewolucji modelu biznesowego w kierunku dalszej cyfryzacji produktów i usług- napisano i dodano, że podjęte działania mają wzmocnić konkurencyjność Pekao w sektorze bankowym.
Jednocześnie Bank Pekao poinformował, że przygotował "pakiet ochronny dla osób objętych procesem i przystępuje do jego negocjacji ze stroną społeczną".
W których sklepach najchętniej robimy zakupy? "Ostatni rok b...
