Awaria banku Pekao w całej Polsce. Klienci nie mogą zalogować się do aplikacji i bankowości internetowej

SZY
Opracowanie:
Pixabay
Awaria banku Pekao w całej Polsce. Od mniej więcej godz. 10. w czwartek 19 listopada klienci banku Pekao zgłaszają, że występują problemy z zalogowaniem się do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej w całym kraju.

Jak możemy przeczytać na stronie internetowej downdector.pl, w czwartek - 19 listopada - od godz. 10 klienci banku Pekao z całej Polski zgłaszają problemy w związku z awarią aplikacji mobilnej oraz trudnościami z zalogowaniem się do bankowości internetowej.

"System PeoPay jest chwilowo niedostępny (...) Operacja nie została wykonana. Spróbuj ponownie" - informuje w komunikacie Pekao w trakcie próby zalogowania się do aplikacji mobilnej PeoPay.

- Mamy dzisiaj problemy z logowaniem do systemu. Pracujemy nad tym, aby przywrócić pełne działanie najszybciej jak to możliwe. Bardzo przepraszamy za utrudnienia! - możemy przeczytać we wpisie banku w mediach społecznościowych.

W komentarzach pod jednym z postów banku Pekao na Facebooku widać, że problem od kilku godzin nie został w 100 proc. wyeliminowany.

Nie przeocz

Musisz to wiedzieć

Zobacz koniecznie

Bądź na bieżąco i obserwuj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Ostatnia droga Franciszka. Papież spoczął w ukochanej bazylice

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

P
Patriota

hehe.. pekao i pko bp to pokomunistyczne molochy, w pko bp jest stala inwigilacja kont klientow, pracownicy sa szkoleni przez bylych funkcjonariuszy SB, ja wam ludzie dobrze radze, dopoki czas, likwidujcie konta, szczegolnie w pko bp!

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl