Jak możemy przeczytać na stronie internetowej downdector.pl, w czwartek - 19 listopada - od godz. 10 klienci banku Pekao z całej Polski zgłaszają problemy w związku z awarią aplikacji mobilnej oraz trudnościami z zalogowaniem się do bankowości internetowej.
"System PeoPay jest chwilowo niedostępny (...) Operacja nie została wykonana. Spróbuj ponownie" - informuje w komunikacie Pekao w trakcie próby zalogowania się do aplikacji mobilnej PeoPay.
- Mamy dzisiaj problemy z logowaniem do systemu. Pracujemy nad tym, aby przywrócić pełne działanie najszybciej jak to możliwe. Bardzo przepraszamy za utrudnienia! - możemy przeczytać we wpisie banku w mediach społecznościowych.
W komentarzach pod jednym z postów banku Pekao na Facebooku widać, że problem od kilku godzin nie został w 100 proc. wyeliminowany.
Nie przeocz
Musisz to wiedzieć
Zobacz koniecznie
Bądź na bieżąco i obserwuj
