Kolejna awaria w mBanku. Problem z logowaniem, ale nie tylko
U części użytkowników mBanku wystąpił problem z logowaniem do systemu bankowości internetowej. Znalazły się też osoby, które zgłaszały błędy przy dokonywaniu płatności w systemie BLIK.
We wtorek Internet opanowały setki wiadomości odnośnie awarii w mBanku. Czytelnicy kilku portali pisali o tzw. potężnej awarii w mBanku. Nie można było zalogować się do systemu, ale to nie koniec! Przy płatnościach BLIK-iem również występowały pewne utrudnienia. Ponadto, infolinia nie odpowiadała.
Utrudnienia nagłaśniano także na portalach społecznościowych. Według internautów, nie można było się dostać do serwisu transakcyjnego za pośrednictwem żadnej przeglądarki.
ZOBACZ TAKŻE: Bank ostrzega! Wypłacasz tak gotówkę z bankomatu? Możesz stracić swoje pieniądze!
Kolejna awaria w mBanku. "Akcja nie powiodła się"
Użytkownicy tłumaczą, że nie mogą się zalogować do swoich kont nawet po wprowadzeniu prawidłowych danych. Podaje się, że strona cały czas próbowała się załadować. U innych osób wyświetlał się komunikat mBanku, w którym czytamy:
Akcja nie powiodła się. Spróbuj ponownie. Jeśli błąd się powtórzy, skontaktuj się z mLinią
Jednakże, możliwość skontaktowania się z wyżej wspomnianą infolinią była wręcz niemożliwa, powodem był brak sygnału.
Kolejna awaria w mBanku. Problemy zażegnane
Biuro prasowe mBanku w godzinach wczesnoporannych we wtorek 25.09.2019 podało do informacji publicznej wiadomość, że zaistniałe problemy miały jedynie charakter przejściowy. Zawieszenie systemu miało trwać około 15 minut. Jednak już dwie godziny później - o godz. 11:00 zaczęły pojawiać się kolejne skargi od klientów mBanku, które mówiły o problemach z dostępem do kont internetowych. O godz. 13 dnia wczorajszego instytucja po raz kolejny podała do informacji komunikat, w którym oznajmiła, że zgłoszone problemy zostały już ostatecznie usunięte.
Jednakże nawet po oficjalnej informacji, w Internecie można natknąć się na nowe skargi klientów mBanku. Użytkownicy zgłaszają problemy z logowaniem do kont internetowych. Niektórzy z nich nie mogą także dodać urządzenia do zaufanych. Dużym utrudnieniem był także brak dostępu do infolinii i informacji ze strony banku.
Bank jednak zapewnia, że problemy są już ostatecznie zażegnane.
ZOBACZ TAKŻE: Awaria ING w całej Polsce. Co się stało?
