Oprócz Lionela Messiego i Jasona Sudeikisa w reklamie występuje były gwiazdor zawodowej drużyny futbolu amerykańskiego NFL – Miami Dolphins, Dan Marino.
Właściciel piwa jest jednym z najdłużej działających reklamodawców
Od prawie 50 lat amerykański browar „Anheuser-Busch”, który produkuje między innymi piwo „Michelob Ultra”, emituje reklamy podczas Super Bowl i jest jednym z najdłużej działających reklamodawców. W tym roku „Anheuser-Busch” wystąpi na scenie podczas Super Bowl LVIII, prezentując dwie i pół minuty ogólnokrajowego czasu reklamowego. Dzięki temu posunięciu „Anheuser-Busch” stanie się największym reklamodawcą Super Bowl w branży piwa i napojów alkoholowych. „Budweiser”, „Michelob Ultra” i „Bud Light” zostaną pokazane na największej na świecie platformie reklamowej podczas transmisji jednego z głównych wydarzeń sportowych roku o wielomilionowym jednoczesnym zasięgu.
Messi w reklamie pozwala, aby zamiast niego przemówiły jego ruchy
Jeśli chodzi o komercyjny debiut Messiego w Super Bowl, to on pozwala, aby przemówiły jego ruchy. 8-krotny zdobywca Złotej Piłki mówi jedynie do barmana „Witam” i „Nie, Michelob Ultra”, zanim w jego stronę przetoczy się bezdomna piłka. Leo wykorzystuje okazję do zaprezentowania swoich umiejętności dryblingu, zdobytych w wersji „Quando, Quando, Quando” The Drifters. Kiedy barman krzyczy, że „Ultra” jest gotowy, Messi wykonuje doskonałe podanie, które prowadzi do bramki w zaimprowizowanym meczu piłki nożnej na plaży.
Reklama na Super Bowl kosztuje 15 milionów euro za minutę
Reklama emitowana w przerwie meczu Super Bowl jest uważana za najdroższą w Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej i kosztuje 15 milionów euro za minutę.
Super Bowl LVIII z udziałem Kansas City Chiefs i San Francisco 49ers odbędzie się w najbliższą niedzielę, 11 lutego, w Las Vegas.
Messi zagrał w Interze Miami w 14 meczach oficjalnych meczach we wszystkich rozgrywkach, w których strzelił 11 goli i zaliczył 5 asyst. Obecna umowa Leo o z klubem z Florydy obowiązuje do lata 2025 roku.
