Tym razem elementem, który pojawi się na koszulce FC Barcelony, będzie cierniowe serce, charakterystyczny symbol 33-letniej piosenkarki z Medellin – Karol G, które wytatuowała sobie nawet na lewej dłoni. Katalończycy zademonstrują nową opcję sponsorowania podczas najbliższego El Clasico przeciwko Realowi Madryt, które odbędzie się 21 kwietnia na Santiago Bernabeu.
Koszulki Barcelony z muzycznym logo nawet za 3 tysiące euro!
Trykot powstały we współpracy Barcelony z Karol G ukaże się w limitowanej edycji i podobnie jak w poprzednich przypadkach, najpewniej będzie cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Kibice „Blaugrany” i fani piosenkarki będą mogli kupić T-shirt w cenie od 400 do 3000 euro.

Karol G, czyli Carolina Giraldo Navarro urodziła się w Medellin w Kolumbii i już w wieku 14 lat brała udział w lokalnym programie X-Factor. Następnie podpisała swój pierwszy kontrakt z lokalną wytwórnią, co otworzyło jej drogę na dużą scenę. W wieku 27 lat Navarro otrzymała nagrodę Latin Grammy.
Karol G to bliska przyjaciółka związanej z Barceloną Shakiry
Uważana jest za jedną z najbardziej wpływowych artystek reggaeton i miejskiego popu. Została wyróżniona licznymi nagrodami, w tym Grammy podczas 66. dorocznej ceremonii za niedawno utworzoną kategorię Musica Urbana Album, a także pięcioma Latin Grammy i czterema illboard Music Awards.

Singiel Karol G zajmujący najwyższe miejsca na liście przebojów US Billboard Hot 100 osiągnął dzięki piosence „TQG”, powstałej we współpracy z Shakirą, osiągając 7. pozycję.
