- Jedną z głównych idei stojących za współpracą FC Barcelony i Spotify jest połączenie piłki nożnej i muzyki, aby nawiązać kontakt z nowymi odbiorcami na całym świecie, ponieważ obie te dziedziny potrafią łączyć ludzi i ekscytować fanów - czytamy na oficjalnej stronie FC Barcelony. - Podczas El Clasico w niedzielę zawodnicy Barçy po raz pierwszy wejdą na boisko w koszulkach z logiem uznanego na całym świecie artysty, rapera i piosenkarza Drake'a, zdobywcy 4 nagród Grammy i pierwszego, który przekroczył 50 miliardów odsłuchów w serwisie Spotify.
Serwis udostępnił przestrzeń na koszulkach Dumy Katalonii w ramach partnerstwa z klubem. Sowa, którą ujrzą kibice podczas El Clasico jest logiem artysty, a cała akcja zdaniem serwisu Spotify ma na celu pomóc dotarciu do szerokiego grona kibiców poprzez muzykę.
Współpraca pomiędzy klubem Roberta Lewandowskiego a serwisem streamingowym weszła w życie 1 lipca tego roku, a w jej ramach nie tylko logo portalu widnieje na strojach Katalończyków, ale także Barca sprzedała prawa do nazw swojego stadionu. Przez kolejne cztery sezony oficjalna nazwa stadionu to Spotify Camp Nou, a w ramach tej zmiany klub otrzymał 310 mln dolarów.
Logo Sowy, które pojawi się w niedzielnym hicie ma być początkiem tego typu akcji. Zmiana na froncie koszulek ma zdarzać się kilka razy w sezonie podczas ważnych meczów, czytamy na stronie klubu.
- Nasza współpraca ze Spotify wykracza poza zwykłe relacje handlowe. Jak stwierdziliśmy przy wielu okazjach, jest to strategiczna relacja, poprzez którą staramy się połączyć dwa światy, które mogą wzbudzać emocje, czyli muzykę i piłkę nożną. Ta inicjatywa jest kolejnym przykładem tego pragnienia i innowacyjnego ducha naszej współpracy - powiedział Juli Guiu, wiceprezydent ds. obszaru marketingu klubu.
Mecz Real Madryt - FC Barcelona odbędzie się w niedzielę (16 października) o godz. 16.15.
LIGA HISZPAŃSKA w GOL24
Wszyscy śmieją się z Barcelony. Pique tańczy z Shakirą, Lewy...
