Pasek artykułowy - wybory

Łódzki Rower Publiczny na trzecim miejscu w kraju. Jest dużo stacji, ale brakuje rowerów dla dzieci

Matylda Witkowska
Łódzki Rower Publiczny znalazł się na trzecim miejscu w Polsce w rankingu rowerów miejskich
Łódzki Rower Publiczny znalazł się na trzecim miejscu w Polsce w rankingu rowerów miejskich Pawel Lacheta/archiwum Polska Press
Łódzki Rower Publiczny jest trzeci pod względem jakości w kraju. Przez przygotowującą raport firmę Dadelo doceniony został za liczbę stacji i ich rozmieszczenie. Brakuje stacji w sąsiednich miastach i rowerów dla dzieci.

Firma Dadelo sporządziła raport na temat rowerów publicznych w Polsce. Pod lupę wzięła 24 systemy. Okazało się, że Łódź wypadła całkiem nieźle. Wyprzedziła ją tylko Warszawa i o włos Lublin.

W Łodzi dobrze wypadło rozmieszczenie stacji i ich ilość, średnio- ceny i opłaty inicjalne.

Wiele jest też do zrobienia. Są miasta, w których wypożyczenie roweru jest dużo tańsze niż w Łodzi, a także takie, w których można jeździć dłużej, także zimą.

W Łodzi brakuje też dodatkowych opcji. Nie ma rowerków dla dzieci, ani lubianych w innych miastach tandemów czy rowerów elektrycznych. Takie udogodnienia są szczególnie cenne, bo mało osób chce sobie kupić na własność np. tandem.

Zobacz w galerii na co mogą liczyć użytkownicy rowerów publicznych w innych miastach i które rzeczy należałoby pilnie poprawić.

Zobacz też: Rozbudowa Łódzkiego Roweru Publicznego - wypowiedź Prezydenta Łodzi Hanny Zdanowskiej

Komentarze 8

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

g
gajowy Marucha
specjaliści z firmy Dadelo to sprzedawcy rowerów z Bydgoszczy.
M
Men' EL
Rowery są własnością ptywatnej firmy, której za nasze pieniądze wybudowano całą infrastrukturę czyli stacje i ścieżki rowerowe. Może pani dziennikarka pokusi się o podanie danych ile miasto dokłada z kieszeni podatników do prywatnej firmy NEXTBIKE.
?
Piszą raporty na własne potrzeby, na zamówienie czy społecznie i hobbistycznie?
p
panna lodzia
TANCZACA NA STOLE OGARNIJ SIE..
G
Gość
na złomik i sie zyje
G
Gość
Tak samo jak rowerzyści jeżdżący po chodnikach i przejściach dla pieszych.
I oczywiście policja i SM, która nie reaguje na wykroczenia popełniane przez rowerzystów!
A to wszystko za publiczne pieniądze.
Propaganda sukcesu!!!
s
srutututu kupa drutu
Za prywatnym publicznym rowerem władza murem. To nie sztandarowy projekt ale w przedwyborczej walce bardzo ważny. Nie sztandarowy bo tylko kilkadziesiąt milionów wyprowadzonych na biznes dla prywaty by pod pozorem uszczęśliwienia paru obywateli w tym tych fenomenalnych, zapewnić stały dopływ kasy na złote mercedesy i platynowe sedesy "innowacyjnym" prywatnym firmom. A jaki jest obecnie pierwszoplanowy zamysł naszej władzy ? No, chyba jednak zzzielone expo. Na początek pójdą 4 miliony (do prywatnej kieszeni?) na wyliczenie kosztów samego expo. Nie wiadomo po co bo i tak tylko kataklizm mógłby zerwać "inwestycję" w miasto a stworzą zieloność i tak za tyle za ile będzie się opłacało umiłowanym nadwornym tfurcom. Murem za murem. A kiedyś natchniony solidarny ideowiec opuszczony przez swych braci zajętych plądrowaniem kraju śpiewał ( za co natura czy Bóg go pokarali) -
Zerwij kajdany, połam bat
A mury runą, runą, runą
I pogrzebią stary świat!
ł
łódzki menel!
popsute te gówna są!!!
Wróć na i.pl Portal i.pl