Awaria strony PKP. Pasażerowie mają problem, aby kupić bilet na przejazd
28 października na oficjalnej stronie PKP po próbie zakupu biletu otrzymujemy komunikat o awarii systemu sprzedaży. Podróżni mają problem z zakupem biletu przez internet. Wszystko przez wzmożony ruch w serwisie.
Duże zainteresowanie kupnem biletów oraz wzmożony ruch na stronie PKP związany może być z nadchodzącym dniem Wszystkich Świętych. W tym roku zdecydowana część osób zdecydowała się podróżować koleją. Zwłaszcza, że przed tymi, którzy odpowiednio zaplanowali swoją pracę długi weekend.

Problemy z zakupem biletu na stronie PKP
Wszyscy chętni odsyłani są do zakupu biletów w aplikacji IC Mobile Navigator lub na stronie www.bilkom.pl.
Przewoźnik informuje, że stara się jak najszybciej rozwiązać sytuację razem ze spółką PKP Informatyka, prowadząc prace mające zwiększyć wydajność serwerów. Jak długo jednak potrwa awaria? Tego PKP jeszcze nie podało do informacji.
- W związku ze zbliżającym się weekendem i wyjazdami na Wszystkich Świętych, obserwujemy znacznie zwiększony ruch w systemach sprzedaży. Wdrażane są działania optymalizujące, które mają przywrócić prawidłowe działanie systemu - informuje w komunikacie przesłanym "Dziennikowi Bałtyckiemu" Zespół Prasowy PKP Intercity S.A.
