Zarząd PGE Stali Mielec cieszy się z poprawy wielu działań administracyjnych i komunikacyjnych klubu.
- Zrealizowaliśmy wszystkie cele, które sobie wyznaczyliśmy na początku tego roku - podkreśla Damian Gąsiewski, dyrektor komunikacji i marketingu PGE Stali Mielec. - Był to ogrom pracy wielu ludzi z klubu oraz instytucji z nami związanych. To był intensywny rok - dodaje.
Główne cele marketingowe, które udało się mieleckiemu klubowi zrealizować, to:
- system elektronicznej sprzedaży biletów,
- nowy catering stadionowy,
- odnowiony i powiększony sklep dla kibiców,
- kilkadziesiąt nowych produktów w sprzedaży, w tym kolekcja „1939”,
- maskotka klubowa.
Jak zaznacza Gąsiewski, największym sukcesem Stali jest powstanie nowego klubowego sklepu.
- Nowy sklep to nasz największy projekt. Jest nowoczesny, na miarę ekstraklasy i cieszy się wśród kibiców ogromnym zainteresowaniem - podkreśla dyrektor komunikacji i marketingu PGE Stali.
W 2022 roku mieleccy piłkarze spotykali się najmłodszymi kibicami w przedszkolach, szkołach podstawowych i średnich. Oprócz tego klub organizował ostatnio dwa otwarte spotkania z legendami klubu - Grzegorzem Lato i Włodzimierzem Gąsiorem. Kolejne takie spotkanie odbędzie się 13 stycznia (piątek) o godzinie 15 w sklepie Stali. Tym razem gościem będzie Witold Karaś.
W nadchodzącym roku klub planuje też m.in.:
- modernizację pierwszego stadionowego boxu na dwa luksusowe pomieszczenia dla vipów (docelowo 8 skyboxów),
- stworzenie nowego pomieszczenia dla mediów
- modernizację tunelu z wyjściem piłkarzy na boisko,
- zbudowanie stanowiska do sprzedaży biletów i karnetów w sklepie Stali,
- utworzenie nowej strony klubowej i sklepowej (będą dostępne również w języku angielskim),
- prowadzenie wycieczek do klubu dla grup zorganizowanych.
Magazyn Gol24: Kadra pod lupą, przed meczem z Mołdawią

Ponadto klub informuje, że sprzedaż karnetów na rundę wiosenną prowadzona jest na razie wyłącznie przez stronę internetową. Ale już za niedługo ruszy również sprzedaż stacjonarna.
- Wrócimy do tego w styczniu - zapewnia Damian Gąsiewski. - Nowy punkt karnetowy i biletowy w sklepie będzie czynny dłużej jak do tej pory, od 9 do 17, co powinno zwiększyć zainteresowanie. Zdajemy sobie sprawę, że kibice w Mielcu raczej kupują bilety na konkretne mecze. Liczymy więc na wysoką frekwencję - kończy Gąsiewski.