Whispers - nowa aplikacja i serwis społecznościowy. Mogą z niego korzystać tylko właściciele Rolls-Royce’ów

Jakub Oworuszko
Whispers to aplikacja i serwis społecznościowy stworzony przez Rolls-Royce Motor Cars specjalnie dla posiadaczy Rolls-Royce’ów. Whispers daje możliwość bezpiecznej komunikacji i dostęp do najbardziej elitarnych treści, produktów, usług i rozwiązań. "Biletem wstępu" jest posiadanie nowego Rolls-Royce’a.

Whispers jest przedłużeniem marki Rolls-Royce w przestrzeni cyfrowej. Członkostwo jest zarezerwowane wyłącznie dla posiadaczy nowych samochodów Rolls-Royce, co czyni z Whispers najbardziej ekskluzywny klub na świecie.

Rolls-Royce Motor Cars podkreśla, że ich klienci są unikalną częścią społeczeństwa: to przedsiębiorcy, wizjonerzy, głowy państw, monarchowie, twórcy i najjaśniejsze gwiazdy przemysłu rozrywkowego. Ci ludzie są obywatelami świata, koneserami i mecenasami sztuki, filantropami, kolekcjonerami przedmiotów wykwintnych i najlepszej jakości; osobami nieskrępowanymi powszechnymi więzami czasu czy pieniędzy.

Whispers został zaprezentowany w sekrecie grupie wybranych klientów ponad dwa lata temu. Po fazie testów i pozytywnym odzewie użytkowników, Rolls-Royce kontynuował prace nad rozwojem Whispers w ścisłej współpracy z jego użytkownikami. Dziś Whispers został w pełni wdrożony w Wielkiej Brytanii, kontynentalnej Europie, na Bliskim Wschodzie i USA, a duża liczba klientów Rolls-Royce’a już czerpie korzyści z przynależności do tej ekskluzywnej grupy.

Whispers otwiera drzwi do ekskluzywnego świata

Whispers zapewnia klientom Rolls-Royce’a dostęp do doświadczeń zmieniających sposób postrzegania świata, czasem inspirujących, innym razem będących czystą rozrywką. Od wejścia na backstage podczas rozdania nagród Grammy, przez miejsca w pierwszych rzędach na Tygodniach Mody i przejścia po czerwonym Oskarowym dywanie, przedpremierowe oglądanie dzieł podczas Art Basel, po spotkania z artystami na festiwalu Coachella, tenisistami na Wimbledonie czy sportowcami na Olimpiadzie.

W ofercie są także luksusowe wyprawy po całym świecie. Ekspedycja do Antarktyki czy na afrykańskie safari zostanie zorganizowane po kilku kliknięciach w ekran. Użytkownicy Whispers są zapraszani na ekskluzywne wydarzenia organizowane przez markę Rolls-Royce, np. zwiedzanie prywatnych kolekcji najznamienitszych marszandów świata czy weekend w Villa D-Este podczas Concours D’Elegance. Mogą wziąć udział w kolacji na linii produkcyjnej w zakładzie Rolls-Royce’a w Goodwood czy odbyć skrojoną na miarę wizytę w fabryce któregoś z największych producentów dóbr luksusowych świata. Dodatkowo członkowie społeczności Whispers otrzymują jako jedyni przedpremierowe informacje o nowych produktach Rolls-Royce’a na długo przed tym, jak informacje o nich zostaną upublicznione.

Co ciekawe, poprzez Whispers, klienci otrzymują rekomendacje nowych lub mało znanych ale wysoce rekomendowanych hoteli, restauracji, barów i klubów na całym świecie. Wiele z nich jest rekomendowanych przez innych użytkowników aplikacji, którzy natknęli się na nie podczas swoich podróży. Firma zapewnia pomoc w planowaniu podróży oraz rezerwacji najlepszych pokoi, miejsc czy stolików.

Whispers to również ekskluzywne i inspirujące treści.

Rolls-Royce Motor Cars jest firmą należącą do BMW Group i całkowicie oddzielną od Rolls-Royce plc, producenta silników lotniczych i systemów napędowych. Centrala Rolls-Royce Motor Cars oraz jedyna fabryka znajdują się w Goodwood, West Sussex (Wielka Brytania).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Motoryzacja

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl