Awaria w mBanku. Klienci mieli problem z działaniem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej

Redakcja Warszawa
Opracowanie:
We wtorek (9 sierpnia) klienci mBanku zgłaszali brak możliwości korzystania z aplikacji mobilnej oraz strony internetowej. (zdjęcie ilustracyjne)
We wtorek (9 sierpnia) klienci mBanku zgłaszali brak możliwości korzystania z aplikacji mobilnej oraz strony internetowej. (zdjęcie ilustracyjne) Fot. rawpixel.com
Klienci mBanku we wtorek (9 sierpnia) od godzin przedpołudniowych zgłaszają awarię związaną z działaniem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Raporty o problemach zaczęły się pojawiać ok. godziny 10:20.

O problemach z dostępem do usług internetowych popularnego mBanku poinformował we wtorek downdetector.pl, który zajmuje się śledzeniem tego typu zdarzeń.

Pierwsze sygnały o awarii zaczęły spływać od użytkowników korzystających z usług mBanku we wtorek (9 sierpnia) po godzinie 10.

W szczytowym momencie, około godziny 11:25, klienci mBanku zaraportowali w sumie niemal 750 przypadków braku dostępu do strony internetowej oraz aplikacji mobilnej.

Jak podał serwis telepolis.pl, aplikacja mobilna mBanku zawiesza się po wpisaniu numeru PIN lub uwierzytelnieniu dostępu poprzez odcisk palca, co uniemożliwia autoryzację transakcji przez aplikację na telefonie.

Źródło: telepolis.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Okiem Kielara odc. 14

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

;-)
9 sierpnia, 15:26, Hahaha:

Wdrażają nowy system...

mAlta się zes...ła?

H
Hahaha
Wdrażają nowy system...
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl