Awaria w mBanku. Klienci mieli problem z działaniem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej

OPRAC.:
Redakcja Warszawa
Redakcja Warszawa
We wtorek (9 sierpnia) klienci mBanku zgłaszali brak możliwości korzystania z aplikacji mobilnej oraz strony internetowej. (zdjęcie ilustracyjne)
We wtorek (9 sierpnia) klienci mBanku zgłaszali brak możliwości korzystania z aplikacji mobilnej oraz strony internetowej. (zdjęcie ilustracyjne) Fot. rawpixel.com
Klienci mBanku we wtorek (9 sierpnia) od godzin przedpołudniowych zgłaszają awarię związaną z działaniem strony internetowej oraz aplikacji mobilnej. Raporty o problemach zaczęły się pojawiać ok. godziny 10:20.

O problemach z dostępem do usług internetowych popularnego mBanku poinformował we wtorek downdetector.pl, który zajmuje się śledzeniem tego typu zdarzeń.

Pierwsze sygnały o awarii zaczęły spływać od użytkowników korzystających z usług mBanku we wtorek (9 sierpnia) po godzinie 10.

W szczytowym momencie, około godziny 11:25, klienci mBanku zaraportowali w sumie niemal 750 przypadków braku dostępu do strony internetowej oraz aplikacji mobilnej.

Jak podał serwis telepolis.pl, aplikacja mobilna mBanku zawiesza się po wpisaniu numeru PIN lub uwierzytelnieniu dostępu poprzez odcisk palca, co uniemożliwia autoryzację transakcji przez aplikację na telefonie.

Źródło: telepolis.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl