Ekstraklasa z nowym kontraktem z LOTTO i PKO Bankiem Polskim

informacja prasowa
brak
Ekstraklasa rozpoczyna trzyletnią współpracę z dwoma markami należącymi do największych firm w Polsce: Totalizatora Sportowego i PKO Banku Polskiego. Największy bank w Polsce będzie nowym partnerem głównym i oficjalnym bankiem Ekstraklasy. W dalszym ciągu sponsorem tytularnym Ekstraklasy w sezonie 2018/2019 zostaje marka LOTTO.

Podpisane umowy obejmują okres do końca sezonu 2020/2021. Przekazywane przez sponsorów środki mają wspierać długookresowy rozwój klubów Ekstraklasy, gdyż według trójstronnych uzgodnień będą przekazywane na działania ukierunkowane na kształcenie dzieci i młodzieży. To m.in. efekt Okrągłego Stołu, który odbył się z inicjatywy Prezesa Rady Ministrów i Ministra Sportu pod koniec maja br. Premier zapowiadał wówczas, że zaangażowanie w Ekstraklasę będzie analizowane przez spółki Skarbu Państwa w kontekście możliwości wspierania przez nich piłki nożnej przy zapewnieniu obustronnych korzyści.

wideo: Michał Skiba

- Dzięki przemyślanemu pakietowi świadczeń, pozwalających na bardzo dużą ekspozycję marek dwóch partnerów w ramach rozgrywek Ekstraklasy, pozyskaliśmy do współpracy potężne polskie firmy, które zdecydowały się z nami związać na trzy najbliższe sezony. W rezultacie będziemy realizować jeden z największych projektów sponsorskich w naszym kraju. Przy tak dużej wartości świadczeń naszym wspólnym celem będzie wykorzystanie wszelkich możliwości, by zapewnić jak najwięcej korzyści zarówno dla sponsorów, jak i kibiców. Beneficjentami będą zarówno młodzi polscy zawodnicy grający w klubach Ekstraklasy, a także dzieci i młodzież pasjonująca się piłką nożną, bo pieniądze z Totalizatora Sportowego i PKO Banku Polskiego mają wspierać programy realizowane przez Ekstraklasę ukierunkowane na kształcenie przez kluby młodych talentów i popularyzację piłki nożnej wśród najmłodszych – komentuje Marcin Animucki, prezes zarządu Ekstraklasa SA.

W ramach współpracy zarówno Totalizator Sportowy, jak i PKO Bank Polski przejmują najważniejsze i największe świadczenia marketingowe na wszystkich stadionach w trakcie rozgrywek Ekstraklasy oraz będą korzystać z ekspozycji na koszulkach zawodników grających w lidze. W najbliższym sezonie, tak jak w poprzednich dwóch latach, partnerem tytularnym wciąż będzie marka LOTTO. Oznacza to, że będzie ona obecna na wszystkich 296 meczach w ramach 37 kolejek. Logotyp rozgrywek LOTTO Ekstraklasy pozostaje m.in. na koszulkach wszystkich piłkarzy oraz w przestrzeni reklamowej wszystkich szesnastu stadionów. Logo rozgrywek LOTTO Ekstraklasy będzie wciąż prezentowane podczas transmisji telewizyjnych z meczów w trakcie całego sezonu, a także za pośrednictwem wszelkich kanałów komunikacji prowadzonych przez kluby i ligę.

Nowy partner Ekstraklasy – PKO Bank Polski – w sezonie 2018/2019 zyska status partnera głównego. W ramach podpisanej umowy logotyp tego największego polskiego banku będzie obecny na koszulkach 16 drużyn, na wszystkich stadionach oraz w transmisjach z meczów. Bank zamierza zaangażować się w długofalową współpracę z Ekstraklasą. Wśród celów wieloletniego projektu sponsorskiego wskazuje przede wszystkim na pomoc w rozwoju ligi i młodych piłkarskich talentów w Polsce.

- Dziś debiutujemy w zupełnie nowej roli Oficjalnego Banku Ekstraklasy. Chcemy angażować się w proces budowy silnej ligi najpopularniejszej w Polsce dyscypliny sportu – piłki nożnej. Zależy nam na jej rozwoju a przede wszystkim wspieraniu młodych talentów. Będziemy współpracować na wielu płaszczyznach oferując dużą wiedzę ekspercką z zakresu finansów, która powinna przynieść korzyści zarówno klubom, jak i zawodnikom występującym w Ekstraklasie. Podobnie, jak w zachodnich rozgrywkach, Bank uruchomi system emerytalny dla graczy w Polsce. Piłka nożna to nie tylko rywalizacja i medale, ale tez prawdziwa pasja, która łączy. To także wspólnota nie tylko sportowej społeczności całych regionów, ale także kibiców. Wspierając Ekstraklasę chcemy być jeszcze bliżej naszych klientów - mówi Zbigniew Jagiełło, prezes Zarządu PKO Banku Polskiego.

Komentarze 2

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

L
Lifeisajourney
Boniek zrobil dla polskiej pilki wiecej niz ktokolwiek inny od 25 lat. To raz. Dwa: nie rozumiem dlaczego jestes na tym serwisie ktory glownie bazuje na polskiej pilce. Jesli tak Tobie z tym zle - to stworz petycje, walcz o to zeby twoje pieniadze nie byly wydawane na Ekstraklase i tyle. Cale szczescie na te tematy kazdy moze miec inna opinie - tak samo rzesza akcjonariuszy - moga myslec ze to dobry ruch i miec w d$^"£ opinie szarego podatnika :P Proste. Pieniadze ide na E-"klape" bo pomimo marnego poziomu to wlasna ekstraklasa i wiekszosc z nas ja sledzi i kibicjuje klubom. I tak samo jestesmy podatnikami. Tak dziala demokracja, wiec droga wolna do petycji i walki o "twoja" sluszna sprawe.
p
podatnik
Jeszcze p. Boniek nie podał się dymisji za blamaż na Mundialu a już zmusza p. PKO BP do wspierania publicznym groszem coś co nadaje się tylko do likwidacji czyli Ekstraklasę? Z punktu promocji banku są to publiczne pieniądze wyrzucone tym razem w błoto na boiskach a z punktu widzenia Akcjonariusza banku jest to działanie na szkodę spółki?

Wybrane dla Ciebie

Papież zaapelował do pojednania tam, gdzie toczą się wojny. Pozdrowił też uczniów

Papież zaapelował do pojednania tam, gdzie toczą się wojny. Pozdrowił też uczniów

W.Kosiniak-Kamysz: Zawsze młodzi ludzie głosują przeciwko obecnej władzy

ROZMOWA
W.Kosiniak-Kamysz: Zawsze młodzi ludzie głosują przeciwko obecnej władzy

Wróć na i.pl Portal i.pl