Biedronka wprowadziła nową linię produktów sygnowanych logotypem reprezentacji, promowanych wizerunkiem piłkarzy i piłkarek. To jeden z elementów strategii biznesowej PZPN.
Czym nowa linia produktów Go Active wyróżnia się na rynku? - Biedronka wprowadziła nową linię produktów sygnowanych logotypem reprezentacji, promowanych wizerunkiem piłkarzy i piłkarek. To jeden z elementów strategii biznesowej PZPN. Wkrótce z kolei mają się pojawić jeszcze nowe produkty z wyjątkowo zdrowym składem, będące świetnym rozwiązaniem dla osób aktywnych - słyszymy w Go Active.

- Produkty, które są dostępne, a także, które pojawią się wkrótce na rynku były konsultowane z dietetykiem reprezentacji oraz z szefem kuchni reprezentacji. Nie mamy więc wątpliwości, że to jest najlepszy skład - słyszymy. - Wkrótce ma pojawić się więcej produktów, linia będzie cały czas rozwijana.
Warto więc zaopatrzyć się w te produkty, obecnie oferta obejmuje napoje izotoniczne oraz żele dla osób aktywnych. Zdrowy produkt sygnowany idolami piłkarskiej reprezentacji: brzmi jak doskonałe połącznie.
