Duet polskich piłkarzy występujących obecnie w barwach FC Barcelona został twarzami kampanii napojów izotonicznych marki DrWitt pod hasłem „BE A LEGEND”. By zostać bohaterem kibiców czasem wystarczy jeden gol, jeden udany rzut, jeden wygrany bieg. By dać im radość i przez chwilę cieszyć się chwałą. Ale to za mało, by zostać legendą. Na status idola pokoleń trzeba pracować latami. Strzelić setki goli, oddać tysiące celnych rzutów, zaliczyć dziesiątki udanych startów. O statusie legendy nie decyduje jeden sukces, ale jego powtarzalność i utrzymywanie się na szczycie przez lata. I choć wciąż jeszcze grają, to na takie miano wśród polskich kibiców na pewno zapracowali sobie Lewandowski i Szczęsny – piłkarze z grona najwybitniejszych reprezentantów Polski w historii i nowi ambasadorzy marki DrWitt.
Osobowości, rozponawalność
– Roberta Lewandowskiego i Wojciecha Szczęsnego nikomu nie trzeba przedstawiać. To nie tylko wybitni sportowcy, ale także osobowości, których rozpoznawalność wykracza daleko poza świat futbolu. W Polsce nie sposób znaleźć kogokolwiek, kto ich nie zna. Lista ich trofeów i rekordów jest imponująca, ale to mistrzowie nie tylko na boisku. Doskonale wpisują się w przesłanie naszej kampanii „BE A LEGEND”. Rynek produktów funkcjonalnych dynamicznie rośnie i wpisuje się w trend zdrowego stylu życia. Dlatego rozwój marki DrWitt jest dla nas naturalnym krokiem – mówi Krzysztof Pawiński CEO Grupy Maspex.
– Profesjonalny sport to nie tylko talent i ciężka praca, ale także dbałość o każdy szczegół, a odpowiednie nawodnienie to podstawa skutecznego treningu i szybkiej regeneracji. Jako sportowiec zawsze stawiam na jakość i sprawdzone rozwiązania. DrWitt to marka, która należy do portfolio Grupy Maspex, największej polskiej firmy spożywczej i jednej z największych w tej części Europy, co jest gwarancją owocnej współpracy – powiedział Robert Lewandowski, ambasador marki DrWitt.
Najlepsza wersja siebie
– Wiele dróg prowadzi na szczyt. Moja była pełna wyzwań, ale zawsze przyświecało mi marzenie, by grać w najlepszych europejskich klubach i rywalizować z najlepszymi piłkarzami na świecie. Cieszę się, że mogę być ambasadorem marki, która wspiera tych, którzy aktywnie dążą do bycia najlepszą wersją siebie – zarówno w sporcie, jak i poza nim – powiedział Wojciech Szczęsny, ambasador marki DrWitt.
DrWitt Isotonic Drink to rosnący gracz na rynku produktów funkcjonalnych, który zyskuje sympatię konsumentów. Wyróżnikiem jest skład, w którym nie znajdziemy konserwantów, za to jest wzbogacony minerałami i witaminami oraz sokiem owocowym. DrWitt zapewnia wszystko, czego potrzebują sportowcy i wszyscy ci, którzy nie boją się iść po swoje, pozostają wierni zasadom, inspirują i tworzą własną, niepowtarzalną historię. Bo legendą może zostać każdy z nas. Lokalną, krajową, światową, czego dowodzi polski sędzia międzynarodowy Szymon Marciniak, który także jest ambasadorem marki DrWitt.
***
DrWitt to jedna z najsilniejszych marek napojowych w Polsce, lider produktów kierowanych do konsumentów, dla których ważny jest zdrowy styl życia. Marka oferuje Izotoniki, Elektrolity ZERO CUKU, a także linię wód witaminowych o właściwościach izotonicznych DrWitt Iso Vitamin Water, a także napoje witaminowe w puszce.
