To linia koszulek z "szacunku do tradycji" - argumentuje klub. Trykoty są odwzorowaniem koszulek meczowych z lat 90. - od kroju, poprzez kolory, fakturę i wykończenia. Co ciekawe, wyboru konkretnych modeli dokonali kibice - w głosowaniu.
Dwie koszulki pochodzą z sezonu 1995/96, jedna z 1993/94. Cena jest jednakowa. To 179,99 złotych w normalnej sprzedaży i 161,99 złotych dla posiadaczy karnetów na obecny sezon. Najmniejszy dostępny rozmiar to S, największy potrójne XL (skład: 100% poliester).
Jaką historię kryją za sobą koszulki? W zielonej z reklamą FSO Legia sięgnął po potrójną koronę. Z kolei w zielonej z nadrukiem Canal+ drużyna zadebiutowała w Lidze Mistrzów. W fazie grupowej wystąpiła wówczas przeciw Blackburn Rovers oraz Rosenborg BK.
EKSTRAKLASA w GOL24
Imponujące okienko "za grosze". Tak zmienił się skład Legii ...
