Piłka nożna stanęła w martwym punkcie. To z kolei szansa dla marketingowców, którzy zaczęli wyścig po jak największe uznanie wśród kibiców. Wychodzi im to lepiej niż dobrze! W ostatnim czasie kluby nie rywalizują na boisku - rozgrywka przeniosła się do internetu, zmieniła się także dyscyplina. Drużyny walczą o zwycięstwo w popularnych grach komputerowych, czy zabaw w klasycznym formacie. Sprawdźcie!
Wideo
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.