To już piąty rok, w którym ORLEN jest aktywny w obszarze Formuły 1. W tym roku swoim sponsoringiem objął zespół Scuderia Alpha Tauri. Oznacza to, że logotyp PKN znajdzie się na bolidzie zespołu oraz ubraniach kierowców, które zostały zaprezentowane w Nowym Jorku.
– Grupa ORLEN to największy w Europie Środkowej koncern multienergetyczny, obsługujący ponad 100 milionów klientów. Globalna rozpoznawalność marki jest niezbędna do realizacji naszych celów strategicznych. Blisko połowa przychodów koncernu pochodzi ze sprzedaży za granicą. Dlatego konsekwentnie stawiamy na sponsoring sportowy, którego filarem jest obecność w najbardziej prestiżowej serii wyścigowej. Dzięki tej ekspozycji docieramy do setek milionów kibiców na całym świecie i budujemy spójną strategię marketingową w Polsce i za granicą. To olbrzymi potencjał, który będziemy dalej efektywnie wykorzystywać we współpracy ze Scuderia AlphaTauri – powiedział Daniel Obajtek, Prezes Zarządu PKN ORLEN.

Źródło: Twitter/Orlen Team, i.pl