Polska marka sponsorem klubu z... Premier League. "Paczkomat kibicuje Srokom"
Newcastle United od momentu przejęcia przez nowych, arabskich inwestorów przeżywa kapitalne chwile. W nawiązaniu do swoich najlepszych lat w poprzednim sezonie zajęli czwarte miejsce, które dało im Ligę Mistrzów w trwającym sezonie. Po 20 latach "Sroki" wróciły do elity europejskiej piłki. Nic więc dziwnego, że szukają partnerów z najlepszej, możliwej półki.
Takim bez wątpienia jest polska firma "InPost", która coraz śmielej wkracza w świat sportu.
Od paru miesięcy przedsiębiorstwo jest partnerem strategicznym reprezentacji Polski, a niedawno stało się oficjalnym partnerem francuskiej wyścigu kolarskiego "Tour de France".
InPost wkracza do wielkiej europejskiej piłki!
Przyszła, więc kolej na wkroczenie do poważnego, dużego klubu z europejskiej czołówki. "Sroki" to bez wątpienia aktualnie najbardziej perspektywiczne miejsce do rozwoju. Przemyślany plan działania, zarówno sportowy jak i oczywiście biznesowy. Nic tylko przyjmować taką ofertę.
- Z ogromną radością mam zaszczyt ogłosić, że InPost Group została oficjalnym partnerem Newcastle United - wiodącego klubu Premier League. To kolejny duży międzynarodowy sponsoring sportowy Grupy InPost w ostatnim czasie. Nie możemy się doczekać, aby dołączyć do społeczności jednej z najbardziej oddanych grup kibiców na świecie
- napisał na platformie Linkedin Rafał Brzoska, prezes firmy InPost, cytowany przez portal "Meczyki.pl".
Newcastle United w Premier League przed hitowym starciem z Manchesterem United w 14. kolejce zajmuje siódme miejsce w trwającym sezonie angielskiej ekstraklasy. Dodatkowo "Sroki" w Lidze Mistrzów wciąż mają szansę na awans do fazy pucharowej. W ostatniej serii gier zremisowały 1:1 z Paris Saint-Germain.
Angielski klub został skrzywdzony przez polskiego sędziego Szymona Marciniaka, po tym jak ten podyktował przeciwko niemu "jedenastkę" w ostatnich minutach meczu.
LIGA ANGIELSKA w GOL24
Jakub Seemann, mistrz świata w szachach to kibic Górnika Zab...
