Nowe prawa dla konsumenta, nowe obowiązki dla sprzedawcy. To musisz wiedzieć!

Izabella Matczak
Izabella Matczak
Wideo
od 16 lat
Wiele nowych przepisów regulujących prawa i obowiązki konsumentów oraz sprzedwaców właśnie weszło w życie. Co dla klienta oznacza wprowadzenie dyrektywy Omnibus. Jakie są nowe prawa konsumenta? Co zmieniło się jeśli chodzi o reklamację wadliwych produktów oraz dlaczego od teraz seniorzy mogą czuć się pewniej podczas zakupów? O tym wszystkim w programie 3 sposoby NA opowiada Joanna Izdebska z Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl