Nowe prawa dla konsumenta, nowe obowiązki dla sprzedawcy. To musisz wiedzieć!

Izabella Matczak
Wideo
od 16 lat
Wiele nowych przepisów regulujących prawa i obowiązki konsumentów oraz sprzedwaców właśnie weszło w życie. Co dla klienta oznacza wprowadzenie dyrektywy Omnibus. Jakie są nowe prawa konsumenta? Co zmieniło się jeśli chodzi o reklamację wadliwych produktów oraz dlaczego od teraz seniorzy mogą czuć się pewniej podczas zakupów? O tym wszystkim w programie 3 sposoby NA opowiada Joanna Izdebska z Europejskiego Centrum Konsumenckiego.
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Biało-Czerwoni nie oczarowali w "Kotle Czarownic". Wzruszony debiutant

Biało-Czerwoni nie oczarowali w "Kotle Czarownic". Wzruszony debiutant

Wystartowały KultURalia! Tak w piątek bawili się studenci w Rzeszowie

Wystartowały KultURalia! Tak w piątek bawili się studenci w Rzeszowie

Wróć na i.pl Portal i.pl