Wrocławianin czekał z kąpielą na 13-latkę. Przyszli do niego policjanci

Marcin Rybak
Marcin Rybak
Wrocław. Zatrzymanie mężczyzny, który umawiał się w internecie z  nieletnią dziewczynką.
Wrocław. Zatrzymanie mężczyzny, który umawiał się w internecie z nieletnią dziewczynką. Janusz WóJtowicz / Polska Press Grupa
Wrocławianin 42 - letni Marek F. umawiał się przez internet na spotkanie z 13 latką. Miała być „kąpiel, przytulanie się, całowanie, tulenie”. „Seks dopiero jak skończysz 15 lat” - pisał jej na internetowym komunikatorze. Czekał na dziewczynkę w swoim wrocławskim mieszkaniu z przygotowaną kąpielą. Zamiast dziecka przyszli policjanci. Pan Marek to kolejna osoba ujawniona przez wrocławskich „łowców pedofilów”.

Dziś przed sądem zaczął się jego proces. Mężczyzna jest oskarżony o „nieudolne usiłowanie” seksualnego wykorzystywania dziecka. Oraz o posiadanie dziecięcej pornografii. Znaleziono u niego jedno zdjęcie, które prokuratura uznała za dziecięcą pornografię. Marek F. przyznał się do próby wykorzystania dziewczynki. - On ma świadomość problemu. Leczy się od kilkunastu lat – mówi nam jego obrońca. Być może tylko tym jednym razem terapia zawiodła.

Fakt faktem, że 7 kwietnia na czacie internetowym Marek F. zaczepił osobę, której nick wskazywał, że jest 13 latką. A była to pani Joanna. Prywatna detektyw, współpracująca z „łowcą pedofilów” Krzysztofem Dymkowskim. Rozmowa przeniosła się z czatu na komunikator internetowy. Potem Joanna dała mężczyźnie swój telefon. Dzwonił kilka razy. - W czasie rozmowy zmieniałam głos, żeby się nie zorientował, że nie jestem dzieckiem – mówiła w sądzie pani Joanna.

Z jej relacji wynika, że ona nie prowokowała, nie zaczepiała. To on sam zainicjował rozmowę i to on zaproponował, że „będzie jej chłopakiem”. Pisał co mają razem robić. Prokuratura nie miała wątpliwości, że to usiłowanie seksualnego wykorzystywania dziecka. Usłyszał zarzut „usiłowania nieudolnego”, bo naprawdę nie było dziecka, a on o tym nie wiedział. W takiej sytuacji sąd może złagodzić karę a;bo nawet zrezygnować z niej. Wszystkie osoby ujawnione przez „łowców pedofilów” są oskarżane w taki właśnie sposób. Niedawno prawomocnie skazany został niemiecki policjant, który rozmawiał z Krzysztofem Dymkowskim, myśląc, że to mała dziewczynka. Został skazany na więzienie w zawieszeniu i grzywnę.

od 7 lat
Wideo

Ukraina rozpocznie oficjalne rozmowy o przystąpieniu do UE

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Wrocławianin czekał z kąpielą na 13-latkę. Przyszli do niego policjanci - Gazeta Wrocławska

Komentarze 117

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

S
Str

Ten dymkowski to wystarczy na niego spojrzeć to już wygląda jak pedofil

G
Gość
19 września, 11:53, Gość:

Ludzie!! Ogarnijcie się. Co te pedofile tak wam przeszkadzają? Tacy sami ludzi jak my, jedzą, srają i sikają. A to że lubią młodszych to cóż.... Za czasów królów były dozwolone takie relacje. To że dziś jest to zabronione wynika tylko z obowiązującego prawa które w każdej chwili może być zmienione. Pomijam już fakt że dzisiejsze nastolatki co niektóre mają większą wiedzę o sexie i potrzeby z tym związane niż 40 latki w latach 80/90. A Pani Joasi należy przypomnieć że zgodnie z Art 19 kodeksu karnego za podżeganie do przestępstwa - jeszcze takiej wagi grozi nawet do 12 lat w pierdlu

Gdyby to ciebie spotkało jako dziecko to inaczej byś śpiewał. Pomyśl o był czuł, gdyby twoje dziecko trafiło na takiego gnoja.

G
Gość
19 września, 9:02, REPOLONIZACJA:

Ale ten rybak to marny pismak.Jaka gazeta taka kadra.

Gazeta Wrocławska- jest częścią Verlagsgruppe Passau, niemieckiej grupy medialnej obecnej w Niemczech i Polsce.

19 września, 12:35, Gość:

A Gazeta Polska lize dupe Kaczynskiemu,nie majac nic wspolnego z dziennikarstwem!Byle kasa sie zgadzala z reklam spolek skarbu Panstwa!Dzi... zwykle!

19 września, 12:38, Gość:

Jednak niemieckich mediów polskojęzycznych jest więcej i z większym zaangażowaniem wchodzą w tyłek swoim niemieckim panom.Wiadomo pan każe, sługa musi.POpychle Berlina

19 września, 15:23, Gość:

TVN jest amerykanski...Nic nie przebija Sakiewicza i Karnowskich.

Hallin,Mancini,Donsbach,to sa lepsze zrodla informacji o mediach niz portale wyzej wymienionych Panow. Ksiazki sa jednak grube?Nie wiedzialem ze swiat jest czarno-bialy. Albo my albo oni. Zycie w ciaglym zagrozeniu widze.

G
Gość
19 września, 9:02, REPOLONIZACJA:

Ale ten rybak to marny pismak.Jaka gazeta taka kadra.

Gazeta Wrocławska- jest częścią Verlagsgruppe Passau, niemieckiej grupy medialnej obecnej w Niemczech i Polsce.

19 września, 12:35, Gość:

A Gazeta Polska lize dupe Kaczynskiemu,nie majac nic wspolnego z dziennikarstwem!Byle kasa sie zgadzala z reklam spolek skarbu Panstwa!Dzi... zwykle!

19 września, 12:38, Gość:

Jednak niemieckich mediów polskojęzycznych jest więcej i z większym zaangażowaniem wchodzą w tyłek swoim niemieckim panom.Wiadomo pan każe, sługa musi.POpychle Berlina

19 września, 15:23, Gość:

TVN jest amerykanski...Nic nie przebija Sakiewicza i Karnowskich.

Wiem.Amerykańskiego lewactwa. Żadna różnica

G
Gość
19 września, 9:02, REPOLONIZACJA:

Ale ten rybak to marny pismak.Jaka gazeta taka kadra.

Gazeta Wrocławska- jest częścią Verlagsgruppe Passau, niemieckiej grupy medialnej obecnej w Niemczech i Polsce.

19 września, 12:35, Gość:

A Gazeta Polska lize dupe Kaczynskiemu,nie majac nic wspolnego z dziennikarstwem!Byle kasa sie zgadzala z reklam spolek skarbu Panstwa!Dzi... zwykle!

19 września, 12:38, Gość:

Jednak niemieckich mediów polskojęzycznych jest więcej i z większym zaangażowaniem wchodzą w tyłek swoim niemieckim panom.Wiadomo pan każe, sługa musi.POpychle Berlina

TVN jest amerykanski...Nic nie przebija Sakiewicza i Karnowskich.

G
Gość
19 września, 12:28, Lex:

Brednie! Nie da się skazać pedofila przed dokonaniem czynu seksualnego, tak jak nie da się oskarżyć mordercę przed próba zabicia! Równie dobrze można oskarżyć Dymkowskiego za podszywanie się pod 13-latki..... Bo przeciez nie jest normalna aby dorosły facet udawać dziewczynki.... A tego co chciał zrobić nie da się udowodnić....Moze chciał dobrze, a może nie.. Dla wymiaru sprawiedliwości wazne sa tylko dokonane czyny. Zamiary ti rzecz wtórna i trudna do udowodnienia!

19 września, 12:43, Gość:

Mylisz się. Za próbę zabójstwa można wyłapać nawet 25 lat. Podrzeganie do zabójstwa też jest karane i to surowo. Za namawianie małoletniego do stosunku seksualnego też jest kara więzienia.Więc co ty bredzisz???

19 września, 13:11, Lex:

Nie używaj pojęć, których nie rozumiesz! Próba zabójstwa ( w właściwie usiłowanie zabójstwa) zaczyna się dopiero wtedy, gdy zacznie się atak z ewidentnym zamiarem morderstwa! Jeżeli "łowca morderców" zatrzyma kogoś na ulicy z pistoletem, to jak chcesz w sądzie udowodnić, że pistolet jest do zabójstwa a nie do obrony?! podobnie ze złodziejem, który jeszcze nic nie ukradł, czy potencjalnym gwałcicielem, który sprzęt zawsze ma przy sobie....

Wez juz przestań Tęczowy degeneracie.Pedofile są ci bliscy wiem...Nie znasz się, więc nie pisz tych swoich nadinterpretowanych bzdur.

G
Gość
19 września, 12:28, Lex:

Brednie! Nie da się skazać pedofila przed dokonaniem czynu seksualnego, tak jak nie da się oskarżyć mordercę przed próba zabicia! Równie dobrze można oskarżyć Dymkowskiego za podszywanie się pod 13-latki..... Bo przeciez nie jest normalna aby dorosły facet udawać dziewczynki.... A tego co chciał zrobić nie da się udowodnić....Moze chciał dobrze, a może nie.. Dla wymiaru sprawiedliwości wazne sa tylko dokonane czyny. Zamiary ti rzecz wtórna i trudna do udowodnienia!

19 września, 12:48, Gość:

Coś pedofilią zajeżdża od ciebie.Może ty coś planujesz? Z zadziwiającą zaciekłością bronisz kryminalisty i krzywdziciela dzieci.

19 września, 13:19, Lex:

A od ciebie cos zalatuje telewidzem, który nie chce myśleć samodzielnie tylko wierzy we wszystko co pokażą w telewizji! Pomyśl, za co skazać go w sądzie, skoro na razie nie popełnił żadnego przestępstwa?! Jeżeli więc policja nie znajdzie przy nim pornografii dziecięcej, to najprawdopodobniej zostanie uniewinniony, bo umawianie się z dziewczynką na czatach karalne nie jest... Czyli dowody zebrane przez "łowce pedofili" w sądzie są nic nie warte, nadają się tylko do telewizji i to takiej niewysokich lotów.... To nie jest obrona pedofila, tylko suche fakty...

O co ty walczysz? Nie masz racji i wogóle o czym ty piszesz??? Pojęcia nie masz bladego.Karnista się znalazł z parady lgbt. Obrońca pedofilów spod znaku tęczy. Degenerat i kryminalista

G
Gość
19 września, 11:53, Gość:

Ludzie!! Ogarnijcie się. Co te pedofile tak wam przeszkadzają? Tacy sami ludzi jak my, jedzą, srają i sikają. A to że lubią młodszych to cóż.... Za czasów królów były dozwolone takie relacje. To że dziś jest to zabronione wynika tylko z obowiązującego prawa które w każdej chwili może być zmienione. Pomijam już fakt że dzisiejsze nastolatki co niektóre mają większą wiedzę o sexie i potrzeby z tym związane niż 40 latki w latach 80/90. A Pani Joasi należy przypomnieć że zgodnie z Art 19 kodeksu karnego za podżeganie do przestępstwa - jeszcze takiej wagi grozi nawet do 12 lat w pierdlu

Dobry masz towar ziomek

L
Lex
19 września, 12:28, Lex:

Brednie! Nie da się skazać pedofila przed dokonaniem czynu seksualnego, tak jak nie da się oskarżyć mordercę przed próba zabicia! Równie dobrze można oskarżyć Dymkowskiego za podszywanie się pod 13-latki..... Bo przeciez nie jest normalna aby dorosły facet udawać dziewczynki.... A tego co chciał zrobić nie da się udowodnić....Moze chciał dobrze, a może nie.. Dla wymiaru sprawiedliwości wazne sa tylko dokonane czyny. Zamiary ti rzecz wtórna i trudna do udowodnienia!

19 września, 12:48, Gość:

Coś pedofilią zajeżdża od ciebie.Może ty coś planujesz? Z zadziwiającą zaciekłością bronisz kryminalisty i krzywdziciela dzieci.

A od ciebie cos zalatuje telewidzem, który nie chce myśleć samodzielnie tylko wierzy we wszystko co pokażą w telewizji! Pomyśl, za co skazać go w sądzie, skoro na razie nie popełnił żadnego przestępstwa?! Jeżeli więc policja nie znajdzie przy nim pornografii dziecięcej, to najprawdopodobniej zostanie uniewinniony, bo umawianie się z dziewczynką na czatach karalne nie jest... Czyli dowody zebrane przez "łowce pedofili" w sądzie są nic nie warte, nadają się tylko do telewizji i to takiej niewysokich lotów.... To nie jest obrona pedofila, tylko suche fakty...

L
Lex
19 września, 12:28, Lex:

Brednie! Nie da się skazać pedofila przed dokonaniem czynu seksualnego, tak jak nie da się oskarżyć mordercę przed próba zabicia! Równie dobrze można oskarżyć Dymkowskiego za podszywanie się pod 13-latki..... Bo przeciez nie jest normalna aby dorosły facet udawać dziewczynki.... A tego co chciał zrobić nie da się udowodnić....Moze chciał dobrze, a może nie.. Dla wymiaru sprawiedliwości wazne sa tylko dokonane czyny. Zamiary ti rzecz wtórna i trudna do udowodnienia!

19 września, 12:43, Gość:

Mylisz się. Za próbę zabójstwa można wyłapać nawet 25 lat. Podrzeganie do zabójstwa też jest karane i to surowo. Za namawianie małoletniego do stosunku seksualnego też jest kara więzienia.Więc co ty bredzisz???

Nie używaj pojęć, których nie rozumiesz! Próba zabójstwa ( w właściwie usiłowanie zabójstwa) zaczyna się dopiero wtedy, gdy zacznie się atak z ewidentnym zamiarem morderstwa! Jeżeli "łowca morderców" zatrzyma kogoś na ulicy z pistoletem, to jak chcesz w sądzie udowodnić, że pistolet jest do zabójstwa a nie do obrony?! podobnie ze złodziejem, który jeszcze nic nie ukradł, czy potencjalnym gwałcicielem, który sprzęt zawsze ma przy sobie....

G
Gość
19 września, 12:28, Lex:

Brednie! Nie da się skazać pedofila przed dokonaniem czynu seksualnego, tak jak nie da się oskarżyć mordercę przed próba zabicia! Równie dobrze można oskarżyć Dymkowskiego za podszywanie się pod 13-latki..... Bo przeciez nie jest normalna aby dorosły facet udawać dziewczynki.... A tego co chciał zrobić nie da się udowodnić....Moze chciał dobrze, a może nie.. Dla wymiaru sprawiedliwości wazne sa tylko dokonane czyny. Zamiary ti rzecz wtórna i trudna do udowodnienia!

Coś pedofilią zajeżdża od ciebie.Może ty coś planujesz? Z zadziwiającą zaciekłością bronisz kryminalisty i krzywdziciela dzieci.

G
Gość
19 września, 12:28, Lex:

Brednie! Nie da się skazać pedofila przed dokonaniem czynu seksualnego, tak jak nie da się oskarżyć mordercę przed próba zabicia! Równie dobrze można oskarżyć Dymkowskiego za podszywanie się pod 13-latki..... Bo przeciez nie jest normalna aby dorosły facet udawać dziewczynki.... A tego co chciał zrobić nie da się udowodnić....Moze chciał dobrze, a może nie.. Dla wymiaru sprawiedliwości wazne sa tylko dokonane czyny. Zamiary ti rzecz wtórna i trudna do udowodnienia!

Mylisz się. Za próbę zabójstwa można wyłapać nawet 25 lat. Podrzeganie do zabójstwa też jest karane i to surowo. Za namawianie małoletniego do stosunku seksualnego też jest kara więzienia.Więc co ty bredzisz???

G
Gość
19 września, 9:02, REPOLONIZACJA:

Ale ten rybak to marny pismak.Jaka gazeta taka kadra.

Gazeta Wrocławska- jest częścią Verlagsgruppe Passau, niemieckiej grupy medialnej obecnej w Niemczech i Polsce.

19 września, 12:35, Gość:

A Gazeta Polska lize dupe Kaczynskiemu,nie majac nic wspolnego z dziennikarstwem!Byle kasa sie zgadzala z reklam spolek skarbu Panstwa!Dzi... zwykle!

Jednak niemieckich mediów polskojęzycznych jest więcej i z większym zaangażowaniem wchodzą w tyłek swoim niemieckim panom.Wiadomo pan każe, sługa musi.POpychle Berlina

G
Gość
19 września, 9:02, REPOLONIZACJA:

Ale ten rybak to marny pismak.Jaka gazeta taka kadra.

Gazeta Wrocławska- jest częścią Verlagsgruppe Passau, niemieckiej grupy medialnej obecnej w Niemczech i Polsce.

A Gazeta Polska lize dupe Kaczynskiemu,nie majac nic wspolnego z dziennikarstwem!Byle kasa sie zgadzala z reklam spolek skarbu Panstwa!Dzi... zwykle!

E
Els
19 września, 12:20, Realista:

Łowca pedofili to tylko zwykły "wampir medialny"! Jego działania z punktu widzenia prawa są NIC NIE WARTE! Jedyna nadzieja że policja robiąc przeszukanie w domu natrafi na komputerze na pornografie dziecięca! Jeżeli nic nie znajda, to sprawa nie skończy się skazaniem w sądzie, nie doszło do żadnych czynności seksualnych z nieletnią!!! Czyli skutkiem działania takiego "łowcy pedofili" jest tylko nagrany program, który można sprzedać telewizji, a potencjalny pedofil zostanie wypuszczony na wolność z powodu braku dowodów winy i w przyszłości będzie działał ostrożniej.... Od łapania pedofili jest POLICJA, bo tylko ona wie jak zabezpieczyć dowody!!!

Uuu grunt się pali pod nogami?

Wróć na i.pl Portal i.pl