Seria "The Sims" obchodzi w tym roku 20-lecie istnienia. - Co tylko pokazuje, że to kultowy już tytuł - zaznaczył Adam Zdrójkowski, ambasador kampanii "Pogrywaj z życiem". - Polska jest jednym z pięciu krajów na świecie, która bierze udział w akcji. W naszym kraju zostałem jej ambasadorem, co jest dla mnie astronomicznym wyróżnieniem!
W kampanii obok Adama Zdrójkowskiego biorą udział międzynarodowe gwiazdy - brytyjski YouTuber i filmowiec Joe Sugg, niemiecka YouTuberka i aktywistka na rzecz społeczności LGBTQ+ Melina Sophie, francuski piosenkarz Bilal Hassani oraz amerykańska piosenkarka i aktorka Vanessa Hudgens. Razem pokażą, jakie nieskończone możliwości czekają na graczy i jak mogą kreować niesamowite scenariusze dla tworzonych postaci.
W ramach kampanii powstały wzorowane na gwiazdach wyjątkowe Simy, które można pobrać z oficjalnej strony "The Sims" oraz z galerii online w grze. - Ja na pewno siebie ściągnę i zachęcam do tego graczy - śmiał się prowadzący talent show "The Voice of Poland", który przyznał, że od wielu lat gra w "Simsy".
- Tytuł ma wiele zalet. Może w nim spotkać nas wiele nieprzewidzianych sytuacji, jak porwanie ufo czy spotkanie z tornado. Skłania też graczy do różnych pomysłów. Mi podoba się m.in. opcja wyboru ścieżki kariery. Od zawsze marzyłem, by zostać policjantem. Może bym nim był, gdybym nie został aktorem? W końcu "Simsy" to symulator życia. Staram się grać w nie na poważnie, a nie wygłupiać się w zabieranie drabinki z basenu z simem w środku i tym podobne. Fajne jest to, że w grze można być kim się chce - podkreślił Zdrójkowski.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?