Logo SOR w Sieradzu nie napawa optymizmem
Logo sieradzkiego SOR-u to gorący temat w mediach społecznościowych. Dlaczego? Chodzi o zabieg z linią pulsu, który po napisie SOR przechodzi w linię prostą, symbolizującą brak aktywności elektrycznej serca. Logo inspirowane fragmentem zapisu badania EKG okazuje się mało optymistyczne.
Niespecjalnie udany pomysł na logo - rozpoczęła dyskusję na Twitterze użytkowniczka Kataryna.
Co na ten temat myślą internauci? Ich zdaniem to:
- antyreklama SOR-u, do której dopisać można by było jeszcze "z nami wyjdziesz na prostą",
- nie brakuje głosów wskazujących, że logo SOR w Sieradzu dobrze oddaje rzeczywistość.
Powstały też przeróbki wspomnianego logo - poniżej jedna z nich:
Nie wszyscy jednak oceniają logo krytycznie. Jak pisze jeden z użytkowników Twittera: Logo to symbol graficzny służący do identyfikacji marki, służy m.in. nakierowaniu toku myślowego odbiorcy na główne priorytety marki. Celniej niż na zdjęciu chyba nie da się tego zrobić. Bardzo dobre logo - pisze Starszy Brat.
Przypomnijmy, że z medycznego punktu widzenia logo sieradzkiego SOR-u jest jak najbardziej zasadne. Dlaczego? Zapis odczytu badania EKG pojawia się na monitorze od lewej strony, a potem przechodzi do prawej. Logo wzbudza jednak wiele kontrowersji i powoduje dyskusje w sieci.
Wszyscy w końcu wyjdą na prostą? SOR w Sieradzu
Jak logo SOR w Sieradzu oceniają specjaliści od marketingu? W komunikacji wizualnej liczy się nie tylko kompozycja, lecz także psychologiczne mechanizmy stojące za jej odczytaniem - pisze na Facebooku "Marketing przy kawie".
Szpital Wojewódzki w Sieradzu remont oddziału ratunkowego zakończył w 2017 roku. Inwestycja kosztowała blisko 2,5 miliona złotych. Internauci na Twitterze zastanawiają się, jaka część dotacji ze środków unijnych poszła na logo.
