Portal Polskatimes.pl zanotował wyraźny wzrost od ostatniego badania przeprowadzonego w lutym br. Wtedy na Polskatimes.pl zajrzało 2,18 mln internautów.
Portal ma nadal charakter ogólnokrajowy. Firma pracuje nad nowym portalem ogólnopolskim, członkini zarządu Małgorzata Skorwider zapowiedziała niedawno, że będzie on oparty „nie tylko o informacje charakterystyczne dla portali horyzontalnych, ale także o wiadomości lokalne i regionalne”.
„Dziennik Gazeta Prawna” ma trzy witryny internetowe. W maju Dziennik.pl, udostępniający zdecydowaną większość treści za darmo, zanotował 4,21 mln użytkowników, 14,09 proc. zasięgu oraz 6 minut i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania. Mniej popularne są serwisy „DGP” działające częściowo w modelu subskrypcyjnym: Gazetaprawna.pl miała 2,55 mln użytkowników, 8,53 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 41 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę, a Forsal.pl – 1,39 mln użytkowników, 4,66 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania.
Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) odwiedziło 3,5 mln internautów (11,69 proc. zasięgu), spędzając średnio po 6 minut i 19 sekund. Pod koniec maja wydawca poinformował, że w pierwszym kwartale br. liczba wszystkich dostępów do portalu „Rzeczpospolitej” wzrosła o 34,4 proc., a łączna liczba subskrypcji cyfrowych, także do e-wydań dziennika - o 16,4 proc. Wydawca nie podał natomiast liczby wykupionych subskrypcji.
Źródło: Wirtualne Media
