MŚ 2022. Kampania na mundial. Kaká twarzą „Perfect Match Tour”

OPRAC.:
Piotr Rzepecki
Piotr Rzepecki
Mistrzostwa Świata. - Wraz z rozpoczęciem ostatecznego odliczania do Mistrzostw Świata FIFA w Katarze w 2022 r. koncern Hisense rozpocznie wraz z brazylijską legendą piłki nożnej Kaká kampanię „Perfect Match Tour” w Katarze, której celem jest zaangażowanie i aktywizacja fanów piłki nożnej na całym świecie oraz budowanie wizerunku marki Hisense poprzez pryzmat tego sportu i rywalizacji - czytamy na stronie koncernu.

Kaká twarzą kampanii na nadchodzący mundial

Od listopada do grudnia projekt Hisense „Perfect Match Tour” będzie realizowany w kilku charakterystycznych miejscach w Dubaju i Dosze. W każdym z nich Kaká będzie podejmował wyzwania piłkarskie i angażował miejscowych kibiców, aby w ten sposób zwiększać entuzjazm wśród uczestników.

Przekierowanie uwagi międzynarodowych miłośników piłki nożnej

Program „Perfect Match Tour” realizowany przez Hisense będzie kampanią typu all-inclusive, która zapewni ekscytujące wydarzenia zarówno na miejscu, jak i w mediach społecznościowych. Fani biorący udział w atrakcjach na miejscu w Katarze będą mieli okazję spotkać się osobiście z Kaką i zagrać ramię w ramię z legendą brazylijskiej piłki nożnej, zapewniając sobie niezapomniane wrażenia. „Perfect Match Tour” uwzględnia również wszystko, od przestrzeni audiowizualnej po rzeczywistość wirtualną, umożliwiając konsumentom bezpośrednie zapoznanie się z najnowszymi rozwiązaniami marki.

Dodatkowo kibice mogą dołączyć do kampanii online, uczestnicząc w działaniach prowadzonych przez oficjalne profile Hisense w mediach społecznościowych, gdzie mogą zdobywać ekskluzywne nagrody i dzielić się wrażeniami z pasjonatami piłki nożnej na całym świecie.

Najnowsze rozwiązania Hisense w pełnej odsłonie

W ramach kampanii zaprezentowane zostaną również niestandardowe linie telewizorów Hisense, przygotowane z myślą o Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej 2022™, które mają stać się najważniejszymi punktami całej kampanii.

Jednym z flagowych produktów koncernu, który znacząco zaznaczy swoją obecność w kampanii, jest ULED TV U7. Model ten, stanowiący standard podczas oglądania najważniejszych wydarzeń sportowych, posiada wbudowany profesjonalnie skalibrowany tryb sportowy, który automatycznie optymalizuje jakość obrazu. Zaawansowany obraz minimalizuje ryzyko zacięć i drgań, prezentując użytkownikom żywe kolory i niezwykle płynny ruch. Po włączeniu trybu sportowego każdy emocjonujący moment meczu zostanie ukazany w sposób absolutnie wciągający, od fantastycznych podań i niewiarygodnych umiejętności zawodników po śpiewy i okrzyki kibiców każdego kraju.

W ciągu ostatniej dekady koncern Hisense ugruntował swoją pionierską pozycję w branży ULED. Od stycznia do października 2022 roku seria telewizorów ULED zwiększyła swoją sprzedaż o 40% rok do roku w Kanadzie, Meksyku, RPA, Indiach i na wielu innych kluczowych rynkach.

Kolejną rewolucyjną technologią Hisense zaprezentowaną podczas kampanii jest seria telewizorów Laser TV. Dzięki technologii laserowej Tri-Chroma, dopracowanemu systemowi wyświetlania DLP, 100- lub 120-calowemu niezwykle dużemu ekranowi i potężnemu systemowi dźwiękowemu, telewizory z serii Laser TV gwarantują głębsze doznania, niewiarygodnie realistyczne kolory oraz znakomity dźwięk.

Kreowanie nieporównywalnych wrażeń z oglądania dzięki najnowocześniejszej technologii od zawsze było jedną z podstawowych wizji firmy Hisense. Trasa „Perfect Match Tour” pozwoli kibicom piłkarskim i konsumentom na niezapomniane przeżycia związane z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup™ w towarzystwie technologii Hisense.

MŚ 2022 w GOL24

Wszystko fajnie zbiegło się w czasie: w grze FIFA 23 pojawiła się właśnie opcja rozegrania Mundialu w Katarze, a już w realnym świecie selekcjoner reprezentacji Polski Czesław Michniewicz ogłosił kadrę na turniej. Sprawdziliśmy więc, jak skład zbliżony do optymalnego wypadł w wirtualnej symulacji. Poznajcie odpowiedź na to czy wyszliśmy z grupy... Ważne: w FIFIE w kadrze Polski brakuje Jakuba Kiwiora. Kierując się więc logiką do obrony dorzuciliśmy w jego miejsce Bartosza Bereszyńskiego.

Zrobiliśmy symulację. Tak Polska wypadła na Mundialu 2022 w ...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: MŚ 2022. Kampania na mundial. Kaká twarzą „Perfect Match Tour” - Gol24

Wróć na i.pl Portal i.pl