We wrześniu otwarcie Orlen Stadionu w Płocku
Orlen jest sponsorem piłkarskiej Wisły Płock od sezonu 2016/17, czyli od momentu, gdy drużyna, po dziewięciu latach przerwy, powróciła do ekstraklasy. Po spadku z najwyższej klasy rozgrywkowej okazało się, że umowa została podpisana tylko na czas gry płockiego zespołu na najwyższym szczeblu.
Mimo degradacji największa polska firma przedłużyła współpracę z klubem. W nowym sezonie logotyp Orlen będzie eksponowany na przodzie koszulek oraz spodenkach pierwszego i drugiego zespołu.
Trzeba w tym miejscu dodać, że na pierwszy weekend września zostało zaplanowane otwarcie Orlen Stadionu na ponad 15. tys. kibiców. Wisła zagra wtedy ligowy mecz z Polonią Warszawa.
- Orlen to multienergetyczna firma, największa w tej części Europy, która buduje silną, globalną markę, ale jednocześnie nie traci z oczu Polski lokalnej. Bardzo dużą wagę przykładamy do społecznej odpowiedzialności biznesu. Wspieramy ponad 70 klubów sportowych w całym kraju, dzięki czemu budujemy partnerskie relacje i efektywnie wspieramy społeczności lokalne. Ma to szczególny wymiar w Płocku, gdzie znajduje się główna siedziba naszej firmy. W tym roku w formie sponsoringu i darowizn przeznaczymy na lokalne inicjatywy 17 mln zł. Wsparcie piłkarskiej Wisły od lat jest jednym z naszych kluczowych projektów. Jesteśmy z klubem na dobre i na złe. Mimo trudniejszego okresu utrzymujemy stały poziom finansowania, a dodatkowo rozszerzamy zaangażowanie we wsparcie dzieci i młodzieży. W ten sposób kładziemy fundamenty przyszłości klubu – powiedział prezes zarządu ORLEN S.A. Daniel Obajtek.

Firma, która jest największym sponsorem polskiego sportu, odpowiada na potrzeby lokalnych społeczności – szczególnie w miastach, gdzie zlokalizowane są zakłady produkcyjne Grupy.
W Płocku konsekwentnie wspiera lokalną młodzież trenującą w klubie Stoczniowiec czy Stowarzyszeniu Kultury Fizycznej Wisła Płock. Przez kolejne dwa lata koncern będzie także rozwijać szkolenie dzieci w Stowarzyszeniu Sportu Młodzieżowego Wisła Płock, na które składa się 14 drużyn i blisko 500 dzieci z roczników 2005-2018. Na mocy dwuletniej umowy logotyp Orlen znajdzie się na koszulkach młodych piłkarzy i piłkarek.
- Niezmiernie się cieszę, że tak ważna firma w dalszym ciągu pozostanie sponsorem strategicznym Wisły Płock. Nie da się ukryć, że znaleźliśmy się w trudnym momencie, więc tym bardziej doceniam fakt, że Orlen gra dalej z nami. Ostatnie rozmowy i negocjacje były niezwykle merytoryczne, byłem przekonany, że szybko uda nam się dojść do konsensusu. Zrobimy wszystko, by nie zawieść zaufania, jakim zostaliśmy obdarzeni, a nieprzerwana passa siedmiu lat ciągłego wsparcia lokalnego klubu piłkarskiego będzie w tym przypadku trwała jeszcze przez wiele sezonów. Wspólnie zrobimy jeszcze więcej dla lokalnego sportu i mieszkańców Płocka – zapowiedział prezes zarządu Wisła Płock S.A. Piotr Sadczuk.
W koszulkach z logotypem Orlenu pierwszoligowi piłkarze Wisły Płock zagrają w niedzielę mecz 1. kolejki z Podbeskidziem w Bielsku Białej. Początek spotkania o godz. 12.40. PAP
