To prawdziwa rewolucja w najpopularniejszym serwisie społecznościowym. Z Facebooka znika niezwykle rozpoznawalny przycisk “Like” mający wygląd kciuka dłoni z uniesionym do góry kciukiem. Zmiany serwis zaczął wprowadzać od 6 stycznia. “Lajk”, który został wprowadzony ponad 10 lat temu, zniknie ze stron firm. Nadal będzie dostępny dla użytkowników indywidualnych. Facebook zrezygnuje także z licznika, który wskazuje liczbę osób, które polubiły stronę.
Jak informuje serwis Android Police, który podał tę informację, zmiany mają pomóc zarządzającym stronami dotrzeć do osób rzeczywiście zainteresowanych publikowanymi treściami.
Oprócz tej zmiany strony firmowe otrzymają m.in. nowy wygląd, inny kanał aktualności, sekcja pytań i odpowiedzi. Strony firm będą też mogły obserwować i otrzymywać aktualizacje z kont osób, które polubiły określony fanpage.
W pakiecie zmian, który jest wdrażany są także mechanizmy mające poprawić wykrywanie mowy nienawiści, treści z przemocą, seksem i spamem oraz podszywania się pod inne osoby.
ZOBACZ TEŻ:
Od 2 złotych do 5 milionów złotych. Pamiętacie jeszcze te ba...
