Szymon Marciniak ambasadorem znanej marki. "Mistrzowska współpraca"
42-letni sędzia w wywiadzie w programie Kanału Sportowego wspominał, że biznesowych ofert współpracy miał mnóstwo. Światową rozpoznawalność zyskał po poprowadzeniu finału katarskiego mundialu.
Od lat jest twarzą Mercedes - Benz Auto Forum z jego rodzinnego Płocka. 22 marca brał gościnny udział w programie Hells Kitchen Polska na antenie Polsatu. Towarzyszyła mu sędzia Karolina Bojar-Stefańska, prywatnie żona polskiego arbitra Daniela Stefańskiego.
W piątek 24 marca odzieżowa marka Lancerto ogłosiła, że marketingowo będzie ją wspierał właśnie Marciniak. Sędzia poza niepodważalnym talentem w sędziowaniu jest znany ze swojej doskonałej sylwetki, profesjonalnie się prowadzi, a w planach ma czynnie sędziować nawet do 50. roku życia, jak wspomniał w wyżej wymienionym wywiadzie.
W poście, który udostępniła marka Lancerto oraz sam Marciniak na Instagramie widzimy sędziego w dwóch kreacjach. - Jesteśmy pewni, że będzie to mistrzowska współpraca - napisała marka w poście.
To nie pierwsza współpraca Szymona Marciniaka z marką zajmującą się elegancką odzieżą. 42-latka na Galę Mistrzów Sportu ubrała Vistula. - Dziękuję Vistula Polska za pomoc w stylizacji - napisał Marciniak w opisie do zdjęcia, które udostępnił przed galą, na której on i jego współpracownicy zostali uhonorowani nagrodą "Superosiągnięcia roku".
REPREZENTACJA w GOL24
Reprezentacja. Już dziś debiut Fernando Santosa. Jak sobie r...
