Turystka z Poznania chce zwrotu pieniędzy od firmy turystycznej Grecos Holiday. Warunki wypoczynku nie spełniły jej oczekiwań

Marta Żbikowska
Miały być wakacje marzeń, a skończyło się reklamacją.
Miały być wakacje marzeń, a skończyło się reklamacją. Czytelniczka
Brudne pokoje i stołówka, glony w kratce ociekowej basenu, nadgniłe pomarańcze i sfermentowane arbuzy jako przekąski – tak według pani Justyny wyglądały wakacje na Korfu, gdzie wyjechała kobieta wraz z koleżankami i dziećmi. Jej reklamacja nie została uwzględniona przez firmę Grecos Holiday, ale klientka nie zamierza odpuszczać i zapowiada, że wystąpi na drogę sądową.

Wykupując pobyt na greckiej wyspie Korfu pani Justyna skorzystała z oferty All Inclusive firmy Grecos Holiday. Wybrała trzygwiazdkowy hotel Summertime Village, gdzie za pobyt wraz z córką zapłaciła ponad 4 tysiące złotych.

– Standard tego hotelu absolutnie nie odpowiadał gwiazdkom – mówi pani Justyna. – Wyglądało to tak, jakby zdjęcia, które wcześniej widziałam, były zrobione z piętnaście lat temu. Wtedy może rzeczywiście był to nowoczesny hotel. Obecnie to niszczejący obiekt, wszędzie jest brudno, w stołówce całe dnie nikt nie sprząta, resztki jedzenia po posiłkach pozostają tam przez wiele godzin.

Rozczarowana klientka pierwszą reklamację złożyła jeszcze podczas pobytu w Grecji. – Pierwsze problemy pojawiły się w momencie zakwaterowania – mówi pani Justyna.

Sprawa dotyczyła noclegu jednej z kobiet, dla której nie było miejsca w wybranym ośrodku. Z dziewięcioletnią córką miała ona nocować w obiekcie znacznie oddalonym od hotelu Summertime Village. – Warunki, które zastała moja znajoma w wyznaczonym miejscu były dramatyczne – wspomina pani Justyna. – Była to nora w suterenie, dlatego koleżanka odmówiła przyjęcia tej propozycji. Spałyśmy więc w sześć osób w pokoju czteroosobowym. Dopiero wieczorem następnego dnia pojawiła się rezydentka i po awanturze znalazł się pokój dla koleżanki i jej dziecka.

„Hotel przydzielił państwu osobne pokoje – odpowiedział na skargę przedstawiciel firmy Grecos. – Wszelkie prośby o dodatkowe świadczenia typu widok na morze, basen czy ogród, zakwaterowanie w pokoju na konkretnym piętrze kierujemy do hotelu. Zastrzegamy, że świadczeń tych nie można egzekwować jako zagwarantowanych, gdyż są one traktowane jako prośba.”

Odpowiedź organizatora wypoczynku zbulwersowała panią Justynę. – Ta argumentacja w ogóle nie odnosi się do mojej reklamacji – mówi pani Justyna. – Czuję się, jak w epicentrum akcji filmu „Miś”.

Turyści z Poznania czują się oszukani. Urlop spędzili tułając się po hotelach

Pani Justyna nie jest pierwszą niezadowoloną klientką firmy Grecos. W ubiegłym roku opisywaliśmy nieudane wakacje pana Bartka, który również wybrał się do Grecji. Na miejscu okazało się, że dla kilkunastu osób nie ma miejsc w wybranym hotelu.

Zostali oni zakwaterowani w ośrodkach o znacznie niższym standardzie. Na posiłki mieli dojeżdżać każdego dnia taksówkami. Gdy pan Bartek nie zgodził się na takie rozwiązanie, wskazano mu inny hotel. Tym razem w centrum miasta znacznie oddalony od plaży.

– Podczas tego pobytu w Grecji, większość czasu zajęło nam przepakowywanie i jeżdżenie od hotelu do hotelu – wspomina pan Bartek swoje koszmarne wakacje. Po powrocie mężczyzna wynajął adwokata, który w jego imieniu zawarł ugodę z firmą Grecos. Poznaniak odzyskał wszystkie pieniądze wydane na nieudany wypoczynek.

Zobacz zdjęcia warunków, jakie zastała na miejscu Pani Justyna:

Zobacz też:

Język polski sprawia wiele trudności nie tylko obcokrajowcom. Oto 25 najczęstszych błędów, które popełniają Polacy! Sprawdź je i przekonaj się, które formy są poprawne, a których bezwzględnie należy unikać.Kliknij tutaj i przejdź do kolejnych slajdów --->

Polska język, trudna język. Oto 25 błędów, które popełniamy ...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Turystka z Poznania chce zwrotu pieniędzy od firmy turystycznej Grecos Holiday. Warunki wypoczynku nie spełniły jej oczekiwań - Głos Wielkopolski

Komentarze 12

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

P
Prezes
Jeśli to oryginalne fotki i prawda jeśli idzie i resztę zarzutów. To bez wzgl na cenę ma prawo domagać się zwrotu.
G
Gość
Wróciłem z tego hotelu 11 sierpnia to że obsługa nie sprząta to nieprawda bo sprzątają na bieżąco lataja cały czas po stalówce i zbierają naczynia. Glonów na kartce też nie widziałem nie była ona za czysta to fakt. Nie ma co się spodziewać za taką cenę. Pokoje sprzątaczki sprzątały codziennie podłogę łazienkę i pościel ścielały.
a
ale
przed zakupem wakacji, trzeba czytać opinie w internecie. W ogóle sytuacja z biurami podróży przypomina tę z firmami kurierskimi: jeśli coś jest nie tak i jeśli złożysz reklamację, to na 99% przegrasz.
G
Gosc
Nie czytacie opinii zanim wykupicie wycieczke? Summertime wyswietla sie jako pierwszy, najtanszy hotel do tego jego opinia to 4.1/10... błagam... cena i opini mowi sama za siebie...
p
pit
nie chce się wymądrzać ale niestety w Grecji, Hiszpanii (w tym Majorka) itp. hotel min 4 gwiazdki i wtedy bez rozczarowań.
w
wuj leon
Nic dziwnego, też nie chciałbym wypoczywać w norze sutenera :-) Fuj !!!

To po pierwsze. Po drugie, zdjęcia przedstawiają dowody na niechlujstwo i brak kultury wczasowiczów, więc nie wiem skąd pretensje do hotelu. Jak się z hotelu robi oborę, to trzeba nadal konsekwentnie zachowywać się jak bydlę, a nie pisać skargi do biura podróży. Po trzecie, nie wiem czego spodziewała się wczasowiczka za tak śmieszne pieniądze, nie lepiej przeznaczyć 500+ na rozwój intelektualny dzieci?
E
Ela
to że może jakość hotelu słaba to nie mnie oceniać jak to się w Grecji ma do 3* ale syf jest poniżej jakiejkolwiek krytyki i wcale się nie dziwię że kobieta się wkurzyła a w dodatku brak pokoju to już kpina. są pewne granice... tym bardziej 4 tys za wyjazd do Grecji to wcale nie mało jeśli ktoś choć trochę się orientował w cenach to powinien wiedzieć że za niecały 1 tys na os można spędzić tam dużo lepsze wakacje.
A
Analityk
A na co ta Pani liczyła za 1000 zł za wakacje w takim hotelu? Hotel Hilton z prywatną obsługą? Dwa lata temu za 5 gwiazdkowy hotel na Korfu zapłaciłem ok. 4000 zł za osobę z all inclusive na tydzien i nie mogę złego słowa powiedzieć. Wrecz kiedys wrócę w to samo miejsce....Ale niestety....za "wygode i bajery" sie placi....Poza tym.....za zadne pieniadze (nawet za darmo) nie pojechałbym do hoteli 2-3 gwiazdkowych. Z góry wiadomo że w 95% to są "nory".
A
Andy
Nie widzę nic niezwykłego w tym hotelu. Jeżeli ktoś oczekuje po 3* w Grecji tego, co po 3* w Polsce, to się grubo myli. Jakość adekwatna do ceny
T
Tomasz
Jak Paniusia udaje się na najtańszą wycieczkę, a chciałaby być obsługiwana jak królowa, to trzeba było wybrać hotel 5 gwiazdkowy w Dubaju.
Wstyd za takich ludzi
t
tg
Powinni babsko ukarac za pieniactwo sądowe i zawracanie głowy.Pamiętam podobnego gościa,miał pretensje,ze zabytki "były w remoncie" a przed wyjazdem nie raczył się zorientowac w sytuacji
m
maki
Głupia stara baba ,takim w tyłku wiecznie żle.
Wróć na i.pl Portal i.pl