Województwo świętokrzyskie za akcję promocyjną prowadzoną przez Łomżę Industrię Kielce przekaże 600 tysięcy złotych
Ostatnio głośno jest o problemach finansowych jednego z najlepszych klubów piłki ręcznej na świecie, finalisty ostatniej Ligi Mistrzów. Niedawno ogłoszono, że ze wspierania klubu od 1 stycznia wycofuje się jego największy sponsor, browar Van Pur, którego marka, Łomża, tylko do końca roku będzie figurowała w nazwie drużyny. Jako jedne z pierwszych, zareagowały władze województwa świętokrzyskiego, które w ramach nowej umowy reklamowej z kieleckim klubem przekaże 600 tysięcy złotych. Działania promocyjne zawarte w umowie będą realizowane do końca marca 2023 roku.
"Świętokrzyskie" to trudne słowo
- Byłem w czerwcu na Final Four w Kolonii. W Lanxess Arenie non stop słyszałem „Kielce, Kielce”. Choć „świętokrzyskie” nie padało, bo jest to za trudne słowo, to cieszyłem się, że region był tam obecny. Zdajemy sobie sprawę z siły promocyjnej sportu. Klub jest marką nie do przecenienia, takich marek w naszym regionie nie jest wiele. Choć jesteśmy małym województwem, to chcemy wykorzystać swoje atuty, a takim jest klub KS Vive Handball Kielce - mówił podczas podpisania nowej umowy reklamowej marszałek województwa świętokrzyskiego Andrzej Bętkowski.
W imieniu klubu umowę podpisali wiceprezes Marian Urban oraz członek rady nadzorczej Tadeusz Dziedzic.
- Cieszę się, że władze województwa oraz radni sejmiku docenili klub. Ma on blisko 60 lat, wrósł w lokalną społeczność, zrobił coś dla miasta i regionu - mówił Marian Urban.
Wiceprezes klubu przypomniał, że w klubie trenuje około pół tysiąca dzieci, a kibice przychodząc na mecze kulturalnie spędzają czas.
Klub to platforma reklamowa
- Nasz klub to duża platforma wizerunkowa i marketingowa. Jedna z największych tego typu w Polsce. Znakomite narzędzie do promocji, co pokazują wszystkie wskaźniki ekwiwalentu reklamowego w kraju i Europie - mówił Marian Urban.
Kielecki klub nadal intensywnie poszukuje nowych sponsorów, którzy pozwoliliby zachować światowy poziom sportowy drużyny.
- Usilnie staramy się pozyskać sponsora, by mieć zapewniony budżet na funkcjonowanie w tym oraz w kolejnych sezonach - zapewniał Urban.
- Cieszymy się, że możemy tworzyć historię tak wielkiego Klubu. Ale też w życie kulturalne i sportowe mieszkańców województwa - mówił wicemarszałek województwa, Marek Bogusławski.
- Marka, jaką klub wypracował jest warta promowania. Ze względu na atmosferę w Hali Legionów, ale też dlatego, że ludzie na całym świecie mówią o Kielcach. Piłka ręczna jest bardzo popularna w Niemczech, Hiszpanii czy Francji, a te kraje są ważne gospodarczo dla Polski. I firmy stamtąd odnajdują nasze właśnie poprzez handball - zaznaczył radny sejmiku Grzegorz Świercz.
GDZIE SĄ CHŁOPCY Z TAMTYCH LAT, CZYLI CO DZIŚ ROBIĄ BYŁE GWIAZDY VIVE KIELCE [ZDJĘCIA]

POLECAMY RÓWNIEŻ:
POLUB NAS NA FACEBOOKU. NAJWIĘCEJ INFORMACJI O ŚWIĘTOKRZYSKIEJ PIŁCE RĘCZNEJ NA:
POLUB NAS NA FACEBOOKU. NAJWIĘCEJ INFORMACJI O ŚWIĘTOKRZYSKIM SPORCIE NA:
Autor jest również na Twitterze Follow@Pawel_Kotwica |
Obserwuj Handball Echo na Twitterze Follow@Handball_Echo |
Obserwuj Sport Echo Dnia na Twitterze Follow@Sport_Echo_Dnia |
