
- To pomysł jednego z rodziców, pracującego w firmie, która wdraża tego typu programy. Podobny został wprowadzony jakiś czas temu w Ruchu Chorzów, klubie, który zdecydował się na taki ruch jako pierwszy w Polsce, i przyjął się bardzo dobrze. Oczywiście „Niebiescy” mają zdecydowanie więcej kibiców niż Ursus, jednak liczymy, że do końca roku będziemy mieli 1000 użytkowników, a następnie uda nam się zaangażować mieszkańców Ursusa – zapowiadał Adam Mojski, menedżer ds. marketingu w Ursusie Warszawa.
Aplikacja #RazemUrsus ma być dostępna w sobotę w Google Play oraz App Store i mieć kilka zastosowań. – Po pierwsze to program partnerski. Część pieniędzy z zakupów kibiców u naszych partnerów będzie wracała do klubu. Dotyczy to sklepów stacjonarnych i internetowych. W programie są już m.in. Aliexpress, Booking, New Balance, Castorama, Tesco, Leroy Merlin i to grono wciąż rośnie – wymieniał Mojski i podkreślił: - Nasi sympatycy nie będą ponosić przy tym żadnych kosztów. Trzeba tylko zainstalować aplikację i zarejestrować w niej swoją kartę płatniczą. Resztą zajmie się nasz partner, a cały system obsługują ePłatności.
Zebrane fundusze mają być przeznaczane na cele klubu, dotyczące akademii i drużyny seniorów. Mają być krótko- i długoterminowe. - Każda złotówka zebrana w programie zostanie przeznaczona na rozwój naszego klubu oraz naszej akademii piłkarskiej, wsparcie młodych sportowców oraz unowocześnienie bazy treningowej. Edukacja sportowa wymaga cierpliwości i czasu, ale także nakładów finansowych. Wierzymy, że wspólnie zrealizujemy postawione cele - nie krył Ariel Jakubowski, dyrektor ds. szkolenia.
– Zarząd najlepiej wie, czego potrzeba, ale przeznaczenie będzie konsultowane z rodzicami dzieci, które trenują w naszej akademii i trenerami poszczególnych drużyn. Fajne będzie też to, że cel będzie widoczny w aplikacji i każdy będzie widział, jak zbierana kwota rośnie – uzupełnił Adam Mojski.
Ponadto aplikacja ma służyć jako narzędzie do komunikacji z kibicami. Ci mogą także liczyć na promocje od partnerów klubu. Zwłaszcza, że Ursus zamierza stworzyć klub biznesowy, gdzie partnerzy będą mogli się poznać, wymienić doświadczeniami i nawiązać współpracę. - To początek drogi, kto wie, może do czasów świetności, gdy na mecze Ursusa przychodziła cała dzielnica - uśmiechał się Mojski.
- Od dłuższego czasu pracowaliśmy nad wdrożeniem tej wyjątkowej w skali Polski aplikacji. Będziemy mogli finansować wszelkiego rodzaju inicjatywy powstałe w klubie, przez co chcemy jeszcze bardziej zintegrować naszą społeczność i nadać jej całkowicie nową jakość – przyznał dyrektor sportowy klubu Arkadiusz Szulc, który jest też trenerem drużyny biorącej udział w CLJ do lat 17.
Jego „Traktorki” w minionej kolejce bezbramkowo zremisowały z liderem rozgrywek, Polonią Warszawa. Po 12 z 14 serii jesiennych rozgrywek zajmują piąte miejsce w ośmiozespołowej grupie. Nie grozi im ostatnie miejsce, ale nie mają też szans na podium. W sobotę zmierzą się na wyjeździe z UKS SMS Łódź. Natomiast w ostatniej kolejne, w następną sobotę, podejmą przy Sosnkowskiego Legię Warszawa.
JUŻ IDZIESZ? MOŻE CIĘ ZAINTERESUJE:
- Wojciechowski wróci do futbolu? Towarzyszy mu piękna narzeczona
- Pulkowski zaczął w Ursusie, ale chce dojść do ekstraklasy
- Przyrowskiego chcieli w ekstraklasie, ale on woli III ligę
- Dla Ursusa strzela gole... i nagrywa kulisy meczów
- Mistrzowie Polski na boiskach niższych lig i RPP
- 27 meczów bez porażki Drukarza, nowe życie tchnął Sokołowski
