Łódzkie MPK nie będzie reklamowało na swoich pojazdach „Polskiego Ładu”. Miejski przewoźnik odmówił Bankowi Gospodarstwa Krajowego umieszczenia na tramwajach i autobusach opłacanych przez ten bank reklam. Podobnie postąpiła Warszawa, podczas gdy inne polskie miasta przyjęły proponowaną przez BGK reklamę na swoje pojazdy.
Tak zdecydowały władze m.in. Białegostoku, Gdańska, Krakowa, Lublina, Poznania i Wrocławia. Kampania objęła nie tylko autobusy miejskie, ale także media ogólnopolskie.
- MPK - Łódź może odmówić umieszczenia reklam na pojazdach komunikacji miejskiej bez podawania przyczyny, zgodnie z zasadami usług reklamowych, które umieszczone są na stronie internetowej- wyjaśnia Agnieszka Magnuszewska, rzecznik łódzkiego MPK.
Tymczasem od kilku dni na łódzkich autobusach i przystankach pojawiają się treści, z których wynika, że „Polski Ład” drenuje z pieniędzy samorządy i kieszenie obywateli oraz jest winny inflacji, drożyźnie i podwyżkom o 32 procent cen biletów komunikacji miejskiej.
