Pasek artykułowy - wybory

Rafał Trzaskowski w Gliwicach. Rusza kampania KO. Jest deklaracja w sprawie Śląska

Robert Lewandowski
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
W Gliwicach odbyła się konwencja Koalicji Obywatelskiej oraz Rafała Trzaskowskiego. (Pre)kampania prezydencka powoli się rozkręca. Co o przyszłości Polski i Śląska powiedział kandydat KO? Dziś w gliwickiej arenie zebrało się kilka tysięcy ludzi. Więcej w naszej relacji.

13:45

Po około 45 minutach, Rafał Trzaskowski zakończył wystąpienie. Długa kolejka ustawiła się do pamiątkowego zdjęcia. Ludzie powoli opuszczają halę w Gliwicach.

13:42

Kandydat KO na prezydenta przedstawił swój komitet wsparcia. - To są ludzie, których spotykam w całej Polsce. Nauczyciele i nauczycielki, górnicy, ci, którzy walczą o prawa osób z niepełnosprawnościami. Bohaterowie dnia życia codziennego - wskazał.

13:41

- To symbol tego, że poprzednia władza była pełna nieufności i szuka wroga wewnętrznego. My chcemy wspólnoty, by wszystkie te symbole były dla nas ważne. To, że jesteśmy różni, to nas wzmacnia, a nie osłabia i wtedy jesteśmy razem - mówił o sprawie Śląska Rafał Trzaskowski.

13:40

Rafał Trzaskowski zadeklarował, że jedną z pierwszych ustaw, którą podpisze będzie ustawa o języku śląskim.

13:38

- Nie rozumiałem Śląska, bo wydawało mi się, że jest tak jak w komunistycznych czytankach - odwiecznie polski Śląsk. Opowiadano nam historie, które bardzo mało miały wspólnego z rzeczywistością, że walczono tutaj o polskość. Tu jest duma z własnej odrębności, która buduje i wzmacnia. Nie uczono nas tego - wskazał Trzaskowski.

13:36

Stacja PKP Sosnowiec Maczki. Trzaskowski zapowiada tam stworzenie centrum kultury. Rewitalizacja kamienic w Bytomiu - Zadbam o to - powiedział.

13:30

- Cała Polska musi ruszyć naprzód. Chcemy być dumni ze wszystkich polskich miast i wsi. Rozmawiałem z wieloma samorządowcami i wtedy narodził się pomysł, żeby stworzyć mapę polskich nierówności i przygotować strategię - mówił kandydat KO.

13:26

Od przyszycia guzika, do podstaw założenia własnej firmy. Tego zdaniem Trzaskowskiego powinna uczyć polska szkoła.

- Nie będzie zgody na zamykanie małych, gminnych szkół. Będziemy dowozić dzieci do naszych szkół - wskazał.

13:23

Polska równych szans. - Nie ma zgody na to, żeby nas dzielić. Kobiety i mężczyźni muszą mieć dokładnie takie same prawa - powiedział Trzaskowski.

13:22

Trzaskowski podkreślił, że musimy wzmacniać nasze służby mundurowe, które stoją na naszej straży bezpieczeństwa.

13:20

Kandydat KO odniósł się do kwestii obronności kraju.

- Musimy wzmacniać naszą armię. W 2026 roku powinniśmy dojść do 5 proc. PKB na naszą armię. Albo ma się silną swoją armię, albo ma się inną armię. Będziemy bronić każdego centymetra naszej ziemi i nikt nie odważy się podnieść na nas ręki - wskazał Trzaskowski.

13:18

- Rafał Trzaskowski po raz kolejny próbuje oszukać Polaków, obiecując rzeczy, które w przyszłości na pewno nie zostaną zrealizowane. Zamiast opowiadania bajek wystarczyło wyjść do protestujących pracowników przemysłu stalowego, których ponad 1000 zebrało dzisiaj Areną Gliwice - napisał Bartłomiej Kowalski, radny Sejmiku Województwa Śląskiego.

13:16

Kandydat KO mówi o polskim rolnictwie.

- Kochamy polskie pierogi, polską kiełbasę, nasze kluski śląskie i roladę. Ale powiem wam, że całemu światu możemy też pokazać, że produkujemy żywność, która jest zdrowa. Możemy wyznaczać trendy - podkreślił.

13:14

"Cała Polska naprzód" Trzaskowski powtarza kilka razy, to jego hasło wyborcze?

13:10

Trzaskowski odniósł się do kwestii energetyki i górnictwa.

- Transformacja polskiego górnictwa, to musi być proces społeczny. Górnictwo zapewniało nam bezpieczeństwo, godność, pracę i poszanowanie tradycji - podkreślił.

13:08

- Będę wam gwarantował tanią energię. Co robił Morawiecki? Sprowadzał ruski węgiel, zabijał energię z wiatraków, marnował pieniądze z UE. Dosyć już tego. Chcemy to wprowadzić poprzez doraźne działania rządu, ale i politykę, która jest strategiczna. Wybudujemy atom - wskazał Trzaskowski.

13:07

Inflacja, wysokie ceny prądu i chaos podatkowy. To trzy najważniejsze grzechy PiS-u wymienione przez kandydata KO.

- Musimy skupić się na tym, żeby polska gospodarka odzyskała swoją konkurencyjność i była jak najsilniejsza - podkreślił.

13:05

Trzaskowski odniósł się do kwestii gospodarki: "Unia Europejska powinna być potęgą, ale dla nas jest coś jeszcze bardziej ważnego. Polska gospodarka powinna być potęgą".

13:03

Gospodarka, bezpieczeństwo i równość - najważniejsze elementy kampanii wskazane przez Rafała Trzaskowskiego.

13:01

Rafał Trzaskowski nawiązał do konieczności współpracy między prezydentem, a rządem.

- Wiem, że prezydent będzie inspirował rząd do działania, ale kiedy trzeba będzie, weźmie po prostu sprawy w swoje ręce. Wiem, że prezydent będzie niezależny, dlatego, że prezydent RP musi być prezydentem wszystkich Polek i Polaków, a nie tylko jednej partii politycznej. [...] Jeden żyrandol nie wystarczy, bo trzeba będzie całej baterii świateł, która oświetli nam drogę ku przyszłości

12:58

- Potrzebujemy przyspieszenia i pokażemy nie tylko determinację, ale i sprawczość, bo dzisiaj to jest najważniejsze. Wierzę w Polskę silną i demokratyczną. Jedną i dla wszystkich, w której otwarta dłoń może wygrać z zaciśniętą pięścią - powiedział kandydat KO na prezydenta.

12:50

Na scenę wyszedł Rafał Trzaskowski. Przypomniał kampanię prezydencką z 2020 roku.

- Nie wiem jak wam, ale mi przypomina się rok 2020. Pamiętacie tę atmosferę, wzajemną życzliwość? Kilometrowe kolejki Polek i Polaków, które stało po to, żeby złożyć swój podpis pod poparciem dla mojej kandydatury? Nigdy tego nie zapomnę. Co byłoby, gdybyśmy wygrali tamte wybory? Nie byłoby kompromitacji na arenie międzynarodowej, olbrzymiej inflacji, niszczenia polskiej szkoły. Nie byłoby średniowiecznego prawa antyaborcyjnego. Na to nie pozwolimy - kobiety muszą móc decydować o swoim życiu i zdrowiu. Zastanawiamy się ile czasu zostało zmarnowane, a my nie możemy go więcej marnować - mówił na wstępie Rafał Trzaskowski.

12:45

- Nie jest dzisiaj moją rolą prowadzenie brutalnej kampanii - wskazał premier.

- Ale moją rolą jako premiera jest dzisiaj wysłanie do całej Polski ostrzeżenia. Czy na pewno chcemy mieć prezydenta, który nie przypadkowo złapany przez fotoreporterów, ale z wielką dumą fotografuje się z gangsterami? - mówił Tusk nawiązując do Karola Nawrockiego, kandydata popieranego przez Prawo i Sprawiedliwość.

12:41

Donald Tusk nawiązuje do kwestii bezpieczeństwa. W jego ocenie, najbliższe lata będą kluczowe dla Polski pod tym względem.

- Z całą pewnością cały następny rok, dwa lata będą dla nas kluczowe. Chodzi tu o wojnę i pokój. Bezpieczeństwo i śmiertelne ryzyko, jakie czają się na świecie, niestety także blisko naszych granic. Dlatego prezydent Rafał Trzaskowski jest naszym wyborem, bo dla nas słowo bezpieczeństwo coś dla nas znaczy - powiedział Tusk.

12:32

Donald Tusk przywitał między innymi żonę Rafała Trzaskowskiego. Podkreślił, że to kandydat Koalicji Obywatelskiej jest "kwintesencją tego co jest najważniejsze dzisiaj w Polsce".

- Rafał Trzaskowski jest kandydatem niezależnym i obywatelskim. Zdobył poparcie tysięcy ludzi w twardej, uczciwej konkurencji z bardzo dobrym kandydatem, jakim był Radosław Sikorski. Panie prezydencie, drogi Rafale - masz dzisiaj nasze pełne poparcie - powiedział Donald Tusk.

12:24

Na miejscu są już politycy Koalicji Obywatelskiej. Przy akompaniamencie orkiestry górniczej z Zabrza odśpiewano Mazurka Dąbrowskiego. Na scenę wychodzi premier Donald Tusk, który za kilka chwil wygłosi przemówienie.

12:20

- Serce Polski bije dzisiaj w Gliwicach. Wygraliśmy tutaj 15 października, wygraliśmy w wyborach samorządowych, więc nie pozostaje nam nic innego, jak wygrać ten najważniejszy bój - powiedziała na rozpoczęciu konwencji Katarzyna Kuczyńska-Budka, prezydent miasta Gliwice, która powitała gości w Arenie.

- Witamy na Śląsku, miejscu energii, miejscu nadziei i wielkiej mocy. Wygramy te wybory, Rafale prowadź nas do zwycięstwa - podkreślił z kolei Wojciech Saługa, marszałek województwa śląskiego

12:06

Coraz więcej osób w Arenie Gliwice. Wciąż czekamy na rozpoczęcie konwencji, która miała wystartować o godzinie 12.

- Jest tuż przed 12.00, a my od co najmniej od godziny ciągle w kolejce - napisał kilkanaście minut temu Przemysław Witek, poseł Koalicji Obywatelskiej z Lublińca.

11:58

Związkowcy związany z hutnictwem i górnictwem manifestują przed Areną Gliwice, gdzie odbędzie się sobotnia konwencja Koalicji Obywatelskiej. Domagają się ochrony miejsc pracy i inwestycji w polski przemysł. Manifestację zorganizowały związki zawodowe związane z branżą hutniczą. Dołączyli do niej także przedstawiciele związków górniczych.

- Obawiam się, że protest związkowców ma zabarwienie polityczne - powiedziała minister przemysłu Marzena Czarnecka. Przed sobotnią konwencją Koalicji Obywatelskiej wyszła do protestujących związkowców.

11:50

Tłumy oczekują przed wejściem do areny, gdzie o godzinie 12 ma rozpocząć się konwencja Koalicji Obywatelskiej. Hala zapełnia się uczestnikami.

Koalicja Obywatelska na konwencji w Arenie Gliwice

W sobotę o godzinie 12, w Arenie Gliwice rozpocznie się konwencja programowa Koalicji Obywatelskiej, która zainauguruje kampanię wyborczą Rafała Trzaskowskiego. W wydarzeniu, w którym weźmie udział kilka tysięcy osób, przemawiać będą m.in. prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski oraz lider Platformy Obywatelskiej Donald Tusk. Konwencja będzie jednym z kluczowych wydarzeń kampanii kandydata KO.

Podczas swojego wystąpienia Rafał Trzaskowski ma wskazać główne obszary działań, które będą priorytetem w jego kampanii wyborczej, takie jak bezpieczeństwo i energetyka. Sam kandydat podkreślił jednak, że na szczegółowy program wyborczy przyjdzie jeszcze czas. Jak zaznaczyła rzeczniczka klubu KO Dorota Łoboda, wydarzenie będzie nie tylko skupione na nadchodzących wyborach, ale także na tematach istotnych z perspektywy przyszłego zarządzania państwem.

- Ze względu na obecność premiera będzie też poświęcona tematom, które są dla KO ważne w procesie rządzenia państwem - powiedziała w rozmowie z PAP.

Równocześnie w Gliwicach mają odbywać się demonstracje zorganizowane przez związkowców z Huty Łabędy.

Dziennik Zachodni - więcej informacji z regionu

Komentarze 30

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

P
Polgłówek
7 grudnia, 22:00, Milena:

Trzaskowski nieudaczniku i Twój guru Tusk, kasa, którą wydaliście na tę błazenadę, powinna trafić do powodzian!

7 grudnia, 22:26, Gość:

Do kogo powinna trafić kasa w ilości 1,3 miliarda złotych, które PiS zmarnował na elektrownię w Ostrołęce?

7 grudnia, 22:53, Ada:

Oczywiście, że do tuska, żeby osobiście mógł ją przepier.... na kolorowych, zielonych i tęczowych. [wulgaryzm]sie.

7 grudnia, 23:07, Gość:

Na pewno nie trafią do powodzian, ale właśnie ustaliliśmy, że pieniądze rozwalone przez PiS w ogóle ich wyznawców nie obchodzą.

7 grudnia, 23:20, Ada:

Tak jak was 100 konkretów. Deficyt panie szanowny- kogoś tu nie obchodzą faktycznie. A wojny domowe, też wina pisu? I tornada dajmy na to. Zastanówcie się , puki macie cxas, bo wszyscy wiemy, że goguś z fighterem nie wygra.

7 grudnia, 23:37, Gość:

Kadencja trwa 4 lata. W rok nie naprawią tego, co PiS rozwalił przez 8 lat.

Deficyt za rządów PiS był tak samo wielki, tylko jego część była ukryta poza budżetem (czytaj raport NIK).

Dobrze, że panienka przywołała wojny i tornada. Czy powódź to wina KO?

8 grudnia, 01:09, Ada:

Powódź noe, ale jej skutki, wobec zapewnień premiera że " prognozy nie są zbyt alarmujące" - już tak. Beton jesteś i tyle, wszystko wina pisu, no beton. Cena masła to już glapiński, normalnie betony. Dobrej nocy twojej gumowej lali spod łóżka, nie tobie, z takim SB- ckim sumieniem to na pewno się nie śpi.

8 grudnia, 1:33, Gość:

Panienka zła ale sama nie wie na co i na kogo.

Zgodnie z Twoją retoryką 200 tysięcy nadmiarowych zgonów z okresu Covidu jest winą rządu PiS. Przecież to pan Morawiecki krzyczał, że ''wirusa nie trzeba się bać, wirus jest w odwrocie''.

Jak za PiSu inflacja szalała do poziomu ponad 18% to ich wyznawcy byli wniebowzięci i nie widzieli problemu. Teraz gdy inflacja jest na poziomie 5% (trzykrotnie niższa) to jęczą jak to jest im źle i niedobrze. Szczyt głupoty.

Ceny produktów (np. masła) reguluje rynek, nie rząd czy Glapiński.

8 grudnia, 01:49, Ada:

Zgodnie z moją teorią masz obsesje. Nie wchodzę w twoje buty, bo z betonem nie gadam, twoje argumenty można w minutę obalić, tylko po co? Niech ludzie ocenią.

8 grudnia, 12:32, Gość:

Można obalić w minutę, tymczasem od 11 godzin panienka tego nie potrafi zrobić.

8 grudnia, 14:53, Ada:

Ok. W minutę.

8 grudnia, 18:04, Pol:

A ty się idioto gościu poczytaj, chcesz, żeby babka odpowiadała ci na pytania a sam je skrupulatnoe omijasz. :-) ale cwaniak z koziej d...

Czytanie ze zrozumieniem wciąż nie jest Twoją najlepszą stroną.

Ciebie można określić bardzo szybko. Masz tylko jedną wadę, jest nią brak zalet.

P
Pol
7 grudnia, 22:00, Milena:

Trzaskowski nieudaczniku i Twój guru Tusk, kasa, którą wydaliście na tę błazenadę, powinna trafić do powodzian!

7 grudnia, 22:26, Gość:

Do kogo powinna trafić kasa w ilości 1,3 miliarda złotych, które PiS zmarnował na elektrownię w Ostrołęce?

7 grudnia, 22:53, Ada:

Oczywiście, że do tuska, żeby osobiście mógł ją przepier.... na kolorowych, zielonych i tęczowych. [wulgaryzm]sie.

7 grudnia, 23:07, Gość:

Na pewno nie trafią do powodzian, ale właśnie ustaliliśmy, że pieniądze rozwalone przez PiS w ogóle ich wyznawców nie obchodzą.

7 grudnia, 23:20, Ada:

Tak jak was 100 konkretów. Deficyt panie szanowny- kogoś tu nie obchodzą faktycznie. A wojny domowe, też wina pisu? I tornada dajmy na to. Zastanówcie się , puki macie cxas, bo wszyscy wiemy, że goguś z fighterem nie wygra.

7 grudnia, 23:37, Gość:

Kadencja trwa 4 lata. W rok nie naprawią tego, co PiS rozwalił przez 8 lat.

Deficyt za rządów PiS był tak samo wielki, tylko jego część była ukryta poza budżetem (czytaj raport NIK).

Dobrze, że panienka przywołała wojny i tornada. Czy powódź to wina KO?

8 grudnia, 01:09, Ada:

Powódź noe, ale jej skutki, wobec zapewnień premiera że " prognozy nie są zbyt alarmujące" - już tak. Beton jesteś i tyle, wszystko wina pisu, no beton. Cena masła to już glapiński, normalnie betony. Dobrej nocy twojej gumowej lali spod łóżka, nie tobie, z takim SB- ckim sumieniem to na pewno się nie śpi.

8 grudnia, 1:33, Gość:

Panienka zła ale sama nie wie na co i na kogo.

Zgodnie z Twoją retoryką 200 tysięcy nadmiarowych zgonów z okresu Covidu jest winą rządu PiS. Przecież to pan Morawiecki krzyczał, że ''wirusa nie trzeba się bać, wirus jest w odwrocie''.

Jak za PiSu inflacja szalała do poziomu ponad 18% to ich wyznawcy byli wniebowzięci i nie widzieli problemu. Teraz gdy inflacja jest na poziomie 5% (trzykrotnie niższa) to jęczą jak to jest im źle i niedobrze. Szczyt głupoty.

Ceny produktów (np. masła) reguluje rynek, nie rząd czy Glapiński.

8 grudnia, 01:49, Ada:

Zgodnie z moją teorią masz obsesje. Nie wchodzę w twoje buty, bo z betonem nie gadam, twoje argumenty można w minutę obalić, tylko po co? Niech ludzie ocenią.

8 grudnia, 12:32, Gość:

Można obalić w minutę, tymczasem od 11 godzin panienka tego nie potrafi zrobić.

8 grudnia, 14:53, Ada:

Ok. W minutę.

A ty się idioto gościu poczytaj, chcesz, żeby babka odpowiadała ci na pytania a sam je skrupulatnoe omijasz. :-) ale cwaniak z koziej d...

P
Pol
8 grudnia, 4:54, Grzegorz:

Bal maskowy Rafała

I to za niezłą kasę:-) tymczasem król Karol nosi pralki i worki. Może mały sparing pomiędzy mistrzami:-) wkońcu trzaskowski wydał sporą kasę na siłownię:-) zobaczymy, czy zagląda tak często jak na pewien ryneczek. No rafał, nie bądź miękiszonem:-)

A
Ada
7 grudnia, 22:00, Milena:

Trzaskowski nieudaczniku i Twój guru Tusk, kasa, którą wydaliście na tę błazenadę, powinna trafić do powodzian!

7 grudnia, 22:26, Gość:

Do kogo powinna trafić kasa w ilości 1,3 miliarda złotych, które PiS zmarnował na elektrownię w Ostrołęce?

7 grudnia, 22:53, Ada:

Oczywiście, że do tuska, żeby osobiście mógł ją przepier.... na kolorowych, zielonych i tęczowych. [wulgaryzm]sie.

7 grudnia, 23:07, Gość:

Na pewno nie trafią do powodzian, ale właśnie ustaliliśmy, że pieniądze rozwalone przez PiS w ogóle ich wyznawców nie obchodzą.

7 grudnia, 23:20, Ada:

Tak jak was 100 konkretów. Deficyt panie szanowny- kogoś tu nie obchodzą faktycznie. A wojny domowe, też wina pisu? I tornada dajmy na to. Zastanówcie się , puki macie cxas, bo wszyscy wiemy, że goguś z fighterem nie wygra.

7 grudnia, 23:37, Gość:

Kadencja trwa 4 lata. W rok nie naprawią tego, co PiS rozwalił przez 8 lat.

Deficyt za rządów PiS był tak samo wielki, tylko jego część była ukryta poza budżetem (czytaj raport NIK).

Dobrze, że panienka przywołała wojny i tornada. Czy powódź to wina KO?

8 grudnia, 01:09, Ada:

Powódź noe, ale jej skutki, wobec zapewnień premiera że " prognozy nie są zbyt alarmujące" - już tak. Beton jesteś i tyle, wszystko wina pisu, no beton. Cena masła to już glapiński, normalnie betony. Dobrej nocy twojej gumowej lali spod łóżka, nie tobie, z takim SB- ckim sumieniem to na pewno się nie śpi.

8 grudnia, 1:33, Gość:

Panienka zła ale sama nie wie na co i na kogo.

Zgodnie z Twoją retoryką 200 tysięcy nadmiarowych zgonów z okresu Covidu jest winą rządu PiS. Przecież to pan Morawiecki krzyczał, że ''wirusa nie trzeba się bać, wirus jest w odwrocie''.

Jak za PiSu inflacja szalała do poziomu ponad 18% to ich wyznawcy byli wniebowzięci i nie widzieli problemu. Teraz gdy inflacja jest na poziomie 5% (trzykrotnie niższa) to jęczą jak to jest im źle i niedobrze. Szczyt głupoty.

Ceny produktów (np. masła) reguluje rynek, nie rząd czy Glapiński.

8 grudnia, 01:49, Ada:

Zgodnie z moją teorią masz obsesje. Nie wchodzę w twoje buty, bo z betonem nie gadam, twoje argumenty można w minutę obalić, tylko po co? Niech ludzie ocenią.

8 grudnia, 12:32, Gość:

Można obalić w minutę, tymczasem od 11 godzin panienka tego nie potrafi zrobić.

Ok. W minutę.

G
Gość
7 grudnia, 22:00, Milena:

Trzaskowski nieudaczniku i Twój guru Tusk, kasa, którą wydaliście na tę błazenadę, powinna trafić do powodzian!

7 grudnia, 22:26, Gość:

Do kogo powinna trafić kasa w ilości 1,3 miliarda złotych, które PiS zmarnował na elektrownię w Ostrołęce?

7 grudnia, 22:53, Ada:

Oczywiście, że do tuska, żeby osobiście mógł ją przepier.... na kolorowych, zielonych i tęczowych. [wulgaryzm]sie.

7 grudnia, 23:07, Gość:

Na pewno nie trafią do powodzian, ale właśnie ustaliliśmy, że pieniądze rozwalone przez PiS w ogóle ich wyznawców nie obchodzą.

7 grudnia, 23:20, Ada:

Tak jak was 100 konkretów. Deficyt panie szanowny- kogoś tu nie obchodzą faktycznie. A wojny domowe, też wina pisu? I tornada dajmy na to. Zastanówcie się , puki macie cxas, bo wszyscy wiemy, że goguś z fighterem nie wygra.

7 grudnia, 23:37, Gość:

Kadencja trwa 4 lata. W rok nie naprawią tego, co PiS rozwalił przez 8 lat.

Deficyt za rządów PiS był tak samo wielki, tylko jego część była ukryta poza budżetem (czytaj raport NIK).

Dobrze, że panienka przywołała wojny i tornada. Czy powódź to wina KO?

8 grudnia, 01:09, Ada:

Powódź noe, ale jej skutki, wobec zapewnień premiera że " prognozy nie są zbyt alarmujące" - już tak. Beton jesteś i tyle, wszystko wina pisu, no beton. Cena masła to już glapiński, normalnie betony. Dobrej nocy twojej gumowej lali spod łóżka, nie tobie, z takim SB- ckim sumieniem to na pewno się nie śpi.

8 grudnia, 1:33, Gość:

Panienka zła ale sama nie wie na co i na kogo.

Zgodnie z Twoją retoryką 200 tysięcy nadmiarowych zgonów z okresu Covidu jest winą rządu PiS. Przecież to pan Morawiecki krzyczał, że ''wirusa nie trzeba się bać, wirus jest w odwrocie''.

Jak za PiSu inflacja szalała do poziomu ponad 18% to ich wyznawcy byli wniebowzięci i nie widzieli problemu. Teraz gdy inflacja jest na poziomie 5% (trzykrotnie niższa) to jęczą jak to jest im źle i niedobrze. Szczyt głupoty.

Ceny produktów (np. masła) reguluje rynek, nie rząd czy Glapiński.

8 grudnia, 01:49, Ada:

Zgodnie z moją teorią masz obsesje. Nie wchodzę w twoje buty, bo z betonem nie gadam, twoje argumenty można w minutę obalić, tylko po co? Niech ludzie ocenią.

Można obalić w minutę, tymczasem od 11 godzin panienka tego nie potrafi zrobić.

G
Grzegorz
Bonjur
N
Nie bać PO
7 grudnia, 15:41, Gość:

Pisowskie trole opłacane przez moskwę już dawno szaleją na forach.Chcą przekonać Polaków do wyboru alfąsa nawrockiego na prezydenta żeby ułaskawiał bandytów i przestępców jak duda.

7 grudnia, 16:09, Pol:

Niestety kotusiu nie masz racji:-) nie trzeba nikogo przekonywać:-) koń jaki jest każdy widzi:-) a trzaskowski to matoł i leń.

7 grudnia, 17:43, Gość:

Jak by nie patrzeć i tak lepszy od alfąsa karolka1

7 grudnia, 22:01, JPiS100%:

Od "obywatelskiego" każdy będzie lepszy :) Karolek jest tak obywatelski i tak niezależny, że PiS go tłumaczy i straszy pozwami w jego imieniu :) Jednego bezwolnego głąba na stanowisku prezydenta właśnie żegnamy, kolejnego nam nie trzeba :)

Wam? Komu? Szwabom czy ruskim ? Czy takiej k u r w i e jak ty gestaPOwcu?

G
Grzegorz
Bal maskowy Rafała
J
Jr
Precz że Śląska!maszeruj sobie z tęczowymi w Warszawie! OBCIACH! pasujesz do nich jak ulał Czajkowski!
A
Ada
7 grudnia, 22:00, Milena:

Trzaskowski nieudaczniku i Twój guru Tusk, kasa, którą wydaliście na tę błazenadę, powinna trafić do powodzian!

7 grudnia, 22:26, Gość:

Do kogo powinna trafić kasa w ilości 1,3 miliarda złotych, które PiS zmarnował na elektrownię w Ostrołęce?

7 grudnia, 22:53, Ada:

Oczywiście, że do tuska, żeby osobiście mógł ją przepier.... na kolorowych, zielonych i tęczowych. [wulgaryzm]sie.

7 grudnia, 23:07, Gość:

Na pewno nie trafią do powodzian, ale właśnie ustaliliśmy, że pieniądze rozwalone przez PiS w ogóle ich wyznawców nie obchodzą.

7 grudnia, 23:20, Ada:

Tak jak was 100 konkretów. Deficyt panie szanowny- kogoś tu nie obchodzą faktycznie. A wojny domowe, też wina pisu? I tornada dajmy na to. Zastanówcie się , puki macie cxas, bo wszyscy wiemy, że goguś z fighterem nie wygra.

7 grudnia, 23:37, Gość:

Kadencja trwa 4 lata. W rok nie naprawią tego, co PiS rozwalił przez 8 lat.

Deficyt za rządów PiS był tak samo wielki, tylko jego część była ukryta poza budżetem (czytaj raport NIK).

Dobrze, że panienka przywołała wojny i tornada. Czy powódź to wina KO?

8 grudnia, 01:09, Ada:

Powódź noe, ale jej skutki, wobec zapewnień premiera że " prognozy nie są zbyt alarmujące" - już tak. Beton jesteś i tyle, wszystko wina pisu, no beton. Cena masła to już glapiński, normalnie betony. Dobrej nocy twojej gumowej lali spod łóżka, nie tobie, z takim SB- ckim sumieniem to na pewno się nie śpi.

8 grudnia, 1:33, Gość:

Panienka zła ale sama nie wie na co i na kogo.

Zgodnie z Twoją retoryką 200 tysięcy nadmiarowych zgonów z okresu Covidu jest winą rządu PiS. Przecież to pan Morawiecki krzyczał, że ''wirusa nie trzeba się bać, wirus jest w odwrocie''.

Jak za PiSu inflacja szalała do poziomu ponad 18% to ich wyznawcy byli wniebowzięci i nie widzieli problemu. Teraz gdy inflacja jest na poziomie 5% (trzykrotnie niższa) to jęczą jak to jest im źle i niedobrze. Szczyt głupoty.

Ceny produktów (np. masła) reguluje rynek, nie rząd czy Glapiński.

Zgodnie z moją teorią masz obsesje. Nie wchodzę w twoje buty, bo z betonem nie gadam, twoje argumenty można w minutę obalić, tylko po co? Niech ludzie ocenią.

G
Gość
7 grudnia, 22:00, Milena:

Trzaskowski nieudaczniku i Twój guru Tusk, kasa, którą wydaliście na tę błazenadę, powinna trafić do powodzian!

7 grudnia, 22:26, Gość:

Do kogo powinna trafić kasa w ilości 1,3 miliarda złotych, które PiS zmarnował na elektrownię w Ostrołęce?

7 grudnia, 22:53, Ada:

Oczywiście, że do tuska, żeby osobiście mógł ją przepier.... na kolorowych, zielonych i tęczowych. [wulgaryzm]sie.

7 grudnia, 23:07, Gość:

Na pewno nie trafią do powodzian, ale właśnie ustaliliśmy, że pieniądze rozwalone przez PiS w ogóle ich wyznawców nie obchodzą.

7 grudnia, 23:20, Ada:

Tak jak was 100 konkretów. Deficyt panie szanowny- kogoś tu nie obchodzą faktycznie. A wojny domowe, też wina pisu? I tornada dajmy na to. Zastanówcie się , puki macie cxas, bo wszyscy wiemy, że goguś z fighterem nie wygra.

7 grudnia, 23:37, Gość:

Kadencja trwa 4 lata. W rok nie naprawią tego, co PiS rozwalił przez 8 lat.

Deficyt za rządów PiS był tak samo wielki, tylko jego część była ukryta poza budżetem (czytaj raport NIK).

Dobrze, że panienka przywołała wojny i tornada. Czy powódź to wina KO?

8 grudnia, 01:09, Ada:

Powódź noe, ale jej skutki, wobec zapewnień premiera że " prognozy nie są zbyt alarmujące" - już tak. Beton jesteś i tyle, wszystko wina pisu, no beton. Cena masła to już glapiński, normalnie betony. Dobrej nocy twojej gumowej lali spod łóżka, nie tobie, z takim SB- ckim sumieniem to na pewno się nie śpi.

Panienka zła ale sama nie wie na co i na kogo.

Zgodnie z Twoją retoryką 200 tysięcy nadmiarowych zgonów z okresu Covidu jest winą rządu PiS. Przecież to pan Morawiecki krzyczał, że ''wirusa nie trzeba się bać, wirus jest w odwrocie''.

Jak za PiSu inflacja szalała do poziomu ponad 18% to ich wyznawcy byli wniebowzięci i nie widzieli problemu. Teraz gdy inflacja jest na poziomie 5% (trzykrotnie niższa) to jęczą jak to jest im źle i niedobrze. Szczyt głupoty.

Ceny produktów (np. masła) reguluje rynek, nie rząd czy Glapiński.

A
Ada
7 grudnia, 22:00, Milena:

Trzaskowski nieudaczniku i Twój guru Tusk, kasa, którą wydaliście na tę błazenadę, powinna trafić do powodzian!

7 grudnia, 22:26, Gość:

Do kogo powinna trafić kasa w ilości 1,3 miliarda złotych, które PiS zmarnował na elektrownię w Ostrołęce?

7 grudnia, 22:53, Ada:

Oczywiście, że do tuska, żeby osobiście mógł ją przepier.... na kolorowych, zielonych i tęczowych. [wulgaryzm]sie.

7 grudnia, 23:07, Gość:

Na pewno nie trafią do powodzian, ale właśnie ustaliliśmy, że pieniądze rozwalone przez PiS w ogóle ich wyznawców nie obchodzą.

7 grudnia, 23:20, Ada:

Tak jak was 100 konkretów. Deficyt panie szanowny- kogoś tu nie obchodzą faktycznie. A wojny domowe, też wina pisu? I tornada dajmy na to. Zastanówcie się , puki macie cxas, bo wszyscy wiemy, że goguś z fighterem nie wygra.

7 grudnia, 23:37, Gość:

Kadencja trwa 4 lata. W rok nie naprawią tego, co PiS rozwalił przez 8 lat.

Deficyt za rządów PiS był tak samo wielki, tylko jego część była ukryta poza budżetem (czytaj raport NIK).

Dobrze, że panienka przywołała wojny i tornada. Czy powódź to wina KO?

Powódź noe, ale jej skutki, wobec zapewnień premiera że " prognozy nie są zbyt alarmujące" - już tak. Beton jesteś i tyle, wszystko wina pisu, no beton. Cena masła to już glapiński, normalnie betony. Dobrej nocy twojej gumowej lali spod łóżka, nie tobie, z takim SB- ckim sumieniem to na pewno się nie śpi.

G
Gość
7 grudnia, 22:00, Milena:

Trzaskowski nieudaczniku i Twój guru Tusk, kasa, którą wydaliście na tę błazenadę, powinna trafić do powodzian!

7 grudnia, 22:26, Gość:

Do kogo powinna trafić kasa w ilości 1,3 miliarda złotych, które PiS zmarnował na elektrownię w Ostrołęce?

7 grudnia, 22:53, Ada:

Oczywiście, że do tuska, żeby osobiście mógł ją przepier.... na kolorowych, zielonych i tęczowych. [wulgaryzm]sie.

7 grudnia, 23:07, Gość:

Na pewno nie trafią do powodzian, ale właśnie ustaliliśmy, że pieniądze rozwalone przez PiS w ogóle ich wyznawców nie obchodzą.

7 grudnia, 23:20, Ada:

Tak jak was 100 konkretów. Deficyt panie szanowny- kogoś tu nie obchodzą faktycznie. A wojny domowe, też wina pisu? I tornada dajmy na to. Zastanówcie się , puki macie cxas, bo wszyscy wiemy, że goguś z fighterem nie wygra.

Kadencja trwa 4 lata. W rok nie naprawią tego, co PiS rozwalił przez 8 lat.

Deficyt za rządów PiS był tak samo wielki, tylko jego część była ukryta poza budżetem (czytaj raport NIK).

Dobrze, że panienka przywołała wojny i tornada. Czy powódź to wina KO?

A
Ada
7 grudnia, 22:00, Milena:

Trzaskowski nieudaczniku i Twój guru Tusk, kasa, którą wydaliście na tę błazenadę, powinna trafić do powodzian!

7 grudnia, 22:26, Gość:

Do kogo powinna trafić kasa w ilości 1,3 miliarda złotych, które PiS zmarnował na elektrownię w Ostrołęce?

7 grudnia, 22:53, Ada:

Oczywiście, że do tuska, żeby osobiście mógł ją przepier.... na kolorowych, zielonych i tęczowych. [wulgaryzm]sie.

7 grudnia, 23:07, Gość:

Na pewno nie trafią do powodzian, ale właśnie ustaliliśmy, że pieniądze rozwalone przez PiS w ogóle ich wyznawców nie obchodzą.

Tak jak was 100 konkretów. Deficyt panie szanowny- kogoś tu nie obchodzą faktycznie. A wojny domowe, też wina pisu? I tornada dajmy na to. Zastanówcie się , puki macie cxas, bo wszyscy wiemy, że goguś z fighterem nie wygra.

G
Gość
7 grudnia, 22:00, Milena:

Trzaskowski nieudaczniku i Twój guru Tusk, kasa, którą wydaliście na tę błazenadę, powinna trafić do powodzian!

7 grudnia, 22:26, Gość:

Do kogo powinna trafić kasa w ilości 1,3 miliarda złotych, które PiS zmarnował na elektrownię w Ostrołęce?

7 grudnia, 22:53, Ada:

Oczywiście, że do tuska, żeby osobiście mógł ją przepier.... na kolorowych, zielonych i tęczowych. [wulgaryzm]sie.

Na pewno nie trafią do powodzian, ale właśnie ustaliliśmy, że pieniądze rozwalone przez PiS w ogóle ich wyznawców nie obchodzą.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na i.pl Portal i.pl